Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb onlangs voor de tweede keer speed gebruik. De eerste merkte ik weinig en was hele slechte speed. Laatst heb ik het via een andere bron (wel stuk duurder) en laten testen en was het 66 procent wat dus waanzinnig sterk is inderdaad. Pas op met doseren want ik had letterlijk een kruimeltje geslikt en voelde al aardig wat. Het was echt minimaal 10 x zo weinig als mijn eerste keer en ik voelde 10 x zoveel. Ik kan me voorstellen dat als je een lijn van 100 mg naarbinnen werkt wat ik hier maar al te vaak heb zien staan dat het dan veel te lang werkt en er ook veel meer bijwerkingen. Ik ben een noob wat drugs betreft los van wiet maar ik pas dus erg op en ik doseer zeer minimaal met dit soort speed (10mg ofzo) en ik vind dat prima. Meer is voor mij alleen maar kut. Dit kan misschien voor iedereen anders zijn. Mijn zakje speed gaat echter wel al een half jaar mee en zo duur was hij nou ook weer niet. Lang verhaal kort: Goede speed is heel anders dan gemiddelde speed (overigens ook veel fijner) dus pas op met doseren! Groet"