Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"DarCness zei: Mischien Kauwgom .. Dat om je lippen is gaan zitten na dat de kauwgom '' te zacht is geworden'' Je ben er mee gaan slapen en de pluisjes zijn er aan blijven plakken..?? Mij Ook wel eens overkomen Klik om te vergroten... Nee. Geen kauwgom gehad. Maar herken het 'te zacht worden" van kauwgom wel. Zo lang gekauwd dat de kauwgom aan je tanden blijft plakken. Ben bang dat gewoon te veel biert gehad heb van te voren. Was goed idw dus zal ook wel niks meer gedronken hebben."
"Ik krijg af en toe zwarte randen om m'n lippen tijdens het gebruik van pillen. Moet het er echt goed hard met een bijvoorbeeld een washandje afschrobben. Weet niet wat het is. Ik kon hier voor de rest nergens wat over vinden op het internet. Zijn er meer mensen die hier last van hebben en weten waardoor dit komt? FC6N"
"Had inderdaad veel bier gehad van te voren. En inderdaad. Was net opgedroogde lijm. Zitten wel wat sneue reacties tussen trouwens. Zal wel aan mij liggen."