Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hello, Even accountje gemaakt omdat ik anders niet in dit subforum kom Voor de rest bezoek ik dit forum regelmatig. Maar we gaan offtopic, dus nu even waarom ik dit post. Ik zit vanavond dus zonder drugs ;( En er is een heel gruwelijk gaaf feestjes in de stad en ik had zin om iets nieuws te proberen. Nu heb ik viavia 4fmp gekocht, 300 mg voor 10eu. Nja we zijn met ze tweeen, dus dat is prima (wel aan de goedkope kant toch??). Nja de persoon waar ik het van koop heeft het vorige week ook gehad en het beviel hem goed (100mg + 50mg bijgepakt), dus ik weet dat het wel een leuk nachtje wordt. Zelf ben k meer van de mdma-poeder, dus in principe kan ik wel tegen een snuifje, alleen is het aan te raden met dit spul? Daarnaast nog een vraagje over de prijs? ik vind 300 mg voor 10 euro niet zo veel als ik hier lees dat er hier gramprijzen van 50 euro staan... ach we zien het wel Ik hoop dat iemand nog reageert voor 00:00 anders draaien we wel bommetjes grts"
"Pak Suiker zei: Ik heb juist vernomen dat snuiven wel kan, alleen dat het een zeer pijnlijke onderneming is (alsof er een breinaald door je neus je hoofd in geramd wordt) Good luck and have fun anyhow! Klik om te vergroten... Thanks, post morgen wel ff of we hoe het was ;D"
"Juh, het was wel vet, rond half 1 genomen, werd rond 01:00 een beetje licht in de benen en daar bleef het bij... Half uurtje later beetje discussiëren met mijn maatje dat we er beide vrij weinig van voelden. Besloten om toch nog even te wachten met bijpakken en opeens gingen we los, lekker veel energie, erg helder en wat ik tevens met mdma heb, ik wilde weer met iedereen praten ;D Rond half 3 nog wat bijgepakt en lekker gedanst/gerookt en fruithapjes gegeten tot een uurtje of 04:30. Toen werd het al wat minder met de energie en hebben we even geblowed en nog wat gechilled en toen op naar huis.. Fucking 45 minuten lopen omdat mijn band lek was, maar leek maar 20 minuutjes te duren. Om 06:00 thuis nog even geblowed en toen proberen te slapen... Maar dat viel zwaaaaar tegen. Maat van mij viel pas rond half 9 in slaap, ik iets eerder. Voor de rest had ik toch wel een beetje last van hartkloppingen thuis... Lekker uitgeslapen tot een uurtje of 13:00 en voel mij nu nog lekker fit Al met al wel een fijne drug om mdma mee af te wisselen"