Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Of drugs, óf je relatie... zeg jij het maar. Jaja, het gaat wel samen...maar natuurlijk...probeer het maar. Ciao! Fabian"
"vode zei: Wanneer gaat je recreatief gebruik over naar verslaving, en kan de gebruiker dit zelf herkennen? Als ik zo'n vraag lees waarin mensen hun twijfel uitdrukken over gebruik.... is het al aan de late kant van ze.. Je gaat niet ineens over van leuk gebruik naar 'verslaving'. Je begint voor de lol, maar gaandeweg jouw gebruik neemt het heel subtiel een andere functie aan in jouw leven.. je hebt het begin al gemerkt, anders stel je niet zulke gerichte vragen.. Je vraagt je af waar de grens ligt tussen leuk en misbruik.. Nou, geloof me. Ga nog maar even door hoor Ik ken je niet, ik weet niet wat je al gedaan hebt en wie je bent, maar éen ding zeg ik je; je weet het pas als het te laat is..... Kom maar op als je durft..... er is geen weg terug hè.. ja die is er wel, maar dat knipperlicht blijft branden.... Ciao FaB Klik om te vergroten..."