Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wiet: amnesia(de echte) Relax in Sittard Hasj: HiYa happy days Hoensbroek Ik rook eigenlijk bijna nooit meer Wiet ik houd niet zo van dat vermoeide gevoel tegen het eind van de space, bij hasj heb ik dat veel minder en die HiYa heeft een verdomt lekkere smaak."
"Wiet: Laam met vrienden op de bank zitten en onnozeluh verhalen vertellen, over bv. world domination of dingen die echt vet zouden zijn als je ze kon eten zoals huizen of bomen :P Hasj: De meest wazige dingen bedenken en ze dan ook echt gaan doen ben meestal bij hasj wat meer hiepper."