Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een voorbijganger zei: Hi Vloeitje, Paranoia is een normale veelvoorkomende reaktie op C. Net zoals je geen trek hebt in eten (je interesse voor eten neemt af) heb je ook geen trek/zin in communicatie (interesse voor sociale prikkels van buitenaf neemt ook af). En dus voel je elke sociale interactie van buitenaf als iets dat je niet wilt op dat moment. Je zou kunnen zeggen dat je hersenen volledig druk zijn om te genieten van de aanwezige prikkel dat ze niets van buitenaf binnen willen laten. Als dit genieten echter afneemt, of als je op hetzelfde niveau wilt blijven genieten, zit je niet te wachten op welke sociale prikkel dan ook. Want de prikkel deed zoveel met je hersenen dat deze alle andere prikkels als minder/ongewenst beschouwt. En omdat het zo intensief is voor je bovenkamer (alle zenuwblaasjes zijn geopend, zou je kunnen zeggen) en je je zo lekker voelt denk je dat alles en iedereen dat ziet of door heeft. Dus moet de TV of radio zachter. Of de gordijnen dicht. Of als je telefoon afgaat neem je die niet op, puur omdat de sensatie in je hoofd niet verstoord mag worden door wat dan ook... Ik hoop dat dit je wat gerust stelt; niet raar of horend bij overmatig gebruik ofzo. Wél vervelend want er zijn ook mensen die juist heel open en praterig worden, en zich minder para voelen als gevolg van C gebruik. Succes... Klik om te vergroten... Komt me zooo bekend voor! Op 1 avond had ik ongever 4 a 5 gram op.. Pure extase damnnn.. Ik was op mijn kamer boven, 5 min later ofso.. dacht ik dat ik iemand de trap op hoorde komen. Ik zat helemaal verstijfd op de bank.. En maar luisteren, muziek uit, proberen rustig te ademen enzo.. Maar er kwam niemand en ik was zoooo overtuigd dat ik iemand de trap op hoorde komen.. Op een gegeven moment, sprak ik mezelf moed in, zo van 'Evi, dit is een bijwerking, doe normaal er komt niemand.' Toen keek ik op de klok, bleek dus dat ik een dik uur verstijfd op dezelfde plek heb gezeten, met mij ogen wijd open en oren gespitst, naar de deur toe! hahaha Lovely!"
"S0s_90 zei: 4 a 5 gram op een avond ? Vind je het raar als ik dit niet geloof? ik heb zelf weleens tussen de 2.5 a 3 gram op op een avond/nacht. maar ik kan toch niet echt zeggen dat ik me eigen na 2 gram super lekker voel. Dan is het om de 10 min/ 15 min lijntjes leggen totdat me coke op is om vervolgens last te krijgen van een vreselijke crash, ik vraag me dan ook af hoe jou crash is gweest na 4 a 5 gram... Ondankbare drugs is het eigenlijk Klik om te vergroten... Ik bedoelde 4 a 5 gr per avond/nacht hè.. Dus pas rond een uur of zeven in de ochtend kon ik de slaap vatten.. Ik vond het heerlijk.. hoe meer hoe beter. Voelde me supergoed tijdens het gebruiken. Ik werkte op kantoor tot meestel een uur of vijf, dan was ik rond 18/19uur thuis. Ik at dan iets kleins (of niets, dan zei ik dat ik al op werk had gegeten) om vervolgens te gaan trainen. Heerlijk twee uur fitnessen op een paar lijntjes.. woooow ik kon de wereld aan! Geweldig! Veel afgevallen natuurlijk, misschien beetje te als ik de mensen om mij heen moet geloven, maar dat terzijde.. Dan was ik meestel rond een uur of 22h weer thuis en ging ik chil op mijn kamer studeren op een paar lijntjes.. Ik zat dan de hele nacht zo diep in de stof en ik had het enorm naar mijn zin! De crash was natuurlijk vreselijk! Wanneer ik niet kon uitslapen ging ik gwn door.. Kortom, de crash was absoluut geen pretje! Was overigens ook continu verkouden en voelde me vaak misselijk (vooral bij de geur van koffie ) I'm just saying.."