Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nee het komt dus echt niet uit Engeland he. Welles van nederwiet gehoord. De wiet die je in de coffeeshops vindt is nederwiet en veel beter dan buitenlandse kweek. De nederwiet wordt vooral gekweekt op kamertjes in de grote steden. Erik"