Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Had iemand anders die het slikte ook last van hun armen en benen? schokken,gewoon onrust,tintelende vingers? Klik om te vergroten... Ja heb ik gehad. Enorme inwendige kietelingen in mijn bilspieren. Armen en benen die lijken te slapen, het gevoel dat men krijgt als het bloed een tijdje niet stroomt in de ledematen. Vooral in mijn armen en handen (daar waar ik mijn gevoel normaliter heel bewust ervaar) een of focus of verstrooid gevoel/ Lijkt wel of er crosstalk plaatsvindt in mijn zenuwen aldaar Ik ben een meisje van 15 jaar oud en ik slik sinds een weekje het middel Seroquel in een lage dosis (50 mg per dag) vanwege psychoses, manische-depressie, slaapproblemen, bi-perale stoornis en paranoïde/achtervolginswanen enz. Ik slaap heerlijk sinds ik het slik, op een aantal sterke nachtmerries na. Overdag heb ik een heel leeg gevoel in mijn hoofd, alsof niet alleen mijn lichaam maar ook mijn gedachten verdoofd en versufd zijn. Ik voel me eerder dood dan levend. Gelukkig zijn de irreële angsten wel iets verminderd en raak ik minder in paniek wanneer ik hier iets van waarneem. Wel sta ik telkens op het punt om flauw te vallen en af en toe wordt alles wazig of zwart, gaat mijn hart tekeer en hoor ik niets meer. Ondanks de sufheid heb ik gemerkt dat ik er ontzettend agressief en geagiteerd van wordt, is dit voor iemand herkenbaar? V doordat ik het middel slikte had ik al dagelijks last van paniek- en agressie aanvallen, maar nu lijkt de agressie veel heftiger en ongecontroleerder. Het is alsof mijn grenzen ook langzaam 'versufd' worden waardoor mijn zelfbeheersing ook minder wordt. Wel moet ik toegeven dat ik er, sinds ik het slik, elke keer veel bij gedronken heb. Het vreemde is dat ik daar helemaal niet suffer of slaperiger (energieker zelfs) van wordt terwijl dat normaal wél het geval is wanneer ik veel alchohol drink. Dit terwijl ik in de bijsluiter lees dat alchohol de werking versterkt, waardoor je na een tijdje toch in slaap zou moeten vallen of iets dergelijks. Kan iemand mij iets vertellen over de werking van Seroquel in combinatie met alcohol en wat de risico's daarvan zijn? Daarnaast zou ik willen vragen of mijn verhaal herkenbaar klinkt voor iemand. Klik om te vergroten... Die agitatie is voor mij wel herkenbaar. Alsof ik helemaal niet uitgeslapen ben en daarom sjagarijnig ben. Vooral smorgens ben ik dan bruut. Met de verkeerde been uit bed gestapt dus 25mg vond ik nog verdraagzaam en voor slaapproblemen en boosheid meer dan genoeg. Daarboven voel ik me kut en raakt mijn dag/nacht ritme verstoord"