Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"LAat me je 1 ding vertellen als (helaas) ervaren coke gebruiker. Het is duur. het is superverslavend en maakt je kop kapot. je kan paranoide worden, de wereld niet meer realistisch zien, relaties kapot maken en je je werk kosten. ik zit op dit moment met een hardnekkig coke probleem en zoek dus hulp bij de brijder. DOE HET NIET!! het is niet cool, je gaat van 1 gram na 2 naar 10 en voor je het weet ben je alleen maar aan het scoren. dus als je verstandig bent. zet het uit je hoofd. sux6"