Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo allemaal.ik ben verslaafd aan ghb.om de 2/3 uur neem ik een buisje van 4,5 mm.nu lees ik veel hier over het stoppen.zelf stop ik af en toe ook een week.ik doe dit trouwens al een jaar of drie... als ik stop, neem ik de laatste 2 dagen gewoon een half buisje per keer.daarna heb ik verder nergens last meer van.geen hartkloppingen, zweethanden, helemaal niks.hoe zou het komen dat de 1 er meer last van heeft dan de ander? gewicht, sterkte? ik ben 40 jaar, 180 cm, en 85 kg. de ghb is sterk, want als ik 2 buisjes neem, ga ik ook wel eens out. ik zal wel mzzl hebben.wel is het zo dat ik er sterk aan denk, en ook slaap problemen heb. ik wil ieder die probeert te stoppen veel s6 wensen, en alle goeds voor 2009. gegroet zijt u"