Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik gebruik wel is 2x per maan defqon 200mg half om half een vriend van me wou het wel is proberen ( en ik ben niet zo'n type van neem maar) want heeft een bloedziekte (weet de naam niet meer) maar hij heeft dus heel dun bloed is het dan slim om hem defqon te geven mischien half of kwart of helemaal niet? graag een antwoord ( graag geen antwoorden van:"niet aanbieden" want we hebben allemaal onze eerste keer gehad )"
"dupont zei: Je wordt aan het twijfelen gebracht doordat jouw vriend een ziekte heeft. Als je de naam van de aandoening aangeeft heb je kans op een zinnig antwoord. Nu niet. Klik om te vergroten... ik weet het weer het was bloedarmoede door erfenis van familie leden"
"ik heb ook suikerziekte ik blowde eerst elke dag maar nu af en toe een pilletje, je moet van te voren goed meten en eten hou bij de space wel water bij de hand voor uitdroging thats it als je suikerspiegel goed is dan is er niks aan de hand en kan je gwn spacen let op dat als je onder het spacen iets eet of drinkt waat koolhydraten in zitten dat je wel de juiste aantal insuline inneemt anders stijgt je bloedsuiker en word je chagrijnig na je space. thats it meer niet."