Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb dit nu al 2 dagen lang, heb sinds zondag niet gebruikt maar het gevoel blijft. Soms voel ik ook steken in mijn vingertoppen, en laat soms spontaan dingen vallen, hoe kan het dat dit aanhoud?"
"vaarklaas zei: Ik weet niet hoeveel GHB je gebruikt, maar zo te horen lijkt de GHB niet de moeite waard. Neem signalen van je lichaam altijd serieus. Het beste is om te kijken of het aan de GHB ligt, dus afbouwen en er even mee stoppen. Als blijkt dat die tintelingen er niet meer zijn dan weet je in ieder geval waardoor het komt. Of je dan verder gaat met GHB of niet, dat is aan jou.. Klik om te vergroten... Ik heb meerdere signalen gekregen, zo kan ik niet meer slapen en krijg ik steeds schokken door mijn hart waardoor mijn armen ook mee bewegen. Verder heb ik savonds ineens dat ik spotaan helemaal tril. Ik stop er dus maar mooi mee voorlopig, mijn handen slapen ook nog steeds best irritant allemaal."
"W.F.L. zei: Vermeld er wel eens de frequentie van je gebruik bij in het vervolg! Dat je tintelende tenen en vingers hebt kan wel degelijk komen door de verdovende effecten van de GHB als je die genomen hebt, dat heb ik ook wel al gehad en dat is vrij onschuldig. Maar als je last hebt van afkickverschijnselen + dit erbij dan is het inderdaad niet het effect van de GHB! Dus zo snel mogelijk langs de dokter gaan, als het een afgeknelde bloedsomloop is (ook als afkickverschijnsel?) dan kunnen zij er wat aan doen en jou helpen met afkicken. Je geeft ook helemaal niet aan dat je al gestopt was! En je mag niet zomaar stoppen met GHB als je het frequent gebruikt hebt want de afkick kan levensbedreigend zijn! Echt.. What the fuck.. Klik om te vergroten... Het is dus dat ik niet 24/7 gebruikt heb maar toch wel regelmatig, hierdoor zou ik totaal geen idee hebben hoe ik kan afbouwen, want ik neem aan dat de afkickverschijnselen erger zullen worden als ik blijf gebruiken(afbouwen). Voel me wel ziek, maar hou het liever zo een weekje vol, wil ook niet dat iedereen het weet. Heb toch echt idee dat het wel goedkomt, steeds minder steken alhoewel mijn handen nogwel wat tintelen. Dit is gekomen na mijn laatste keer gebruik. Ik heb toen om te kunnen slapen 4 dopjes genomen, en alsnog kon ik niet slapen. Hierdoor is dat tintelen begonnen."