Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"blender? :P"
"wat word nog meer gebruikt om coke te versnijden? en wat bedoelen jullie met uitkoken?"
"Hey ik lees hier af en toe als het gaat over zuivere coke dat je het moet uitkoken wat word daar mee bedoeld? en hoe moet het? ik ben hier nieuw dus geen rare reacties aub. Ik lees ook dat er bijv mannitol word gebruikt voor het versnijden maar wat word er nog meer gebruikt om te versnijden? hebben die producten een extra werking of niet? DutchGuy"
"ExceptionalInsight zei: Met uitkoken wordt bedoeld dat er crack van gemaakt wordt. Er zijn allerlei middelen om mee te versnijden, als het maar oppeppend en/of verdovend werkt, manitol is er daar inderdaad 1 van. Klik om te vergroten... Crack is tog op rook baar? en maar hoe kan je dan weten of het zuiver is of niet? en is het manitol of mannitol? en waar is het te vinden? want ik hoorde dat het een soort suiker achtig iets is."