Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoeveel doosjes schrijft jullie doktor jullie max per keer voor en hoeveel mag hij max . voorschrijven ( doosjes zelf )"
"Tijdloos zei: Dominal Forte heb ik geen ervaring mee , lijkt een stevig middel te zijn. Ben wel benieuwd naar wat een arts als antwoord heeft voor je. Of gaat het op trial and error modus met de arts? De hoofdreden waarom ik Flurazepam als winnaar zie is dat toen barbiraturen werder vervangen door benzo's het meest Flurazepam werd voorgeschreven. Mede door 74+ uur halfwaardetijd en rustgever.inslaap en doorslaap wat ook angst dempt, wat bij dagelijks gebruik de 2e dag van inname sterker werkt op de derde dag is het op de max. Dosering van 15mg (treshold?) tot 90mg , normaal is 30mg Flurazepam. Je kan grapefruitsap drinken is een mao remmer waardoor hogere concentraties zich in je bloed bevinden. Door een mao remmer word de afbraak vertraagd van mdicatie,drugs,drank etc. Toen ik tijdje dagelijks Pentobarbital gebruikte merkte ik duidelijke verschillen. Werken veel harder en was innemen, slapen. Hangen komt er dan niet aan te pas echt diep slapen en na 6-8uur werd ik fit wakker wat mij met geen enkele benzo is 'gelukt' Anyway benzo's zijn 'veiliger' zover we nu weten, wie weet blijkt na onderzoek dat het niets uitmaakt. Ken geen benzo's die harder werken, anders word het echt richting barbiraturen als Pentobarbital e.d maar goed dat geeft een normale erts echt niet op verzoek Onthoud erbij dat dit een hulpmiddel is om de oorzaak aan te pakken voor zover mogelijk. Afhankelijk zijn van benzo's of wat dan ook is klote. Vooral de benzo afkick. Niet om je bang te maken maar dit hoor je ook te weten als je alle info wilt. Midazolam schijnt ook goed te zijn maar vooral inslaper. Sterkte en kom even lekker tot rust. Ps alcohol is een no go ja je kan sneller in slaap vallen maar word er eerder wakker van. Peace Klik om te vergroten... Vraag aan TIJDLOOS en andere , waarom begint de werking van clonazepam pas na 1 uur ?"
"wat is de top 5 van de sterkste doorslapers en angstkillers ? Flurazepam zou ik graag eens willen proberen hoeveel keer sterker is dit dan clonazepam want deze doet bij mij ook niet zoveel meer , en als angstkiller staat midazolam nog op mijn lijstje, angstkillers zoals xanax , bromazepam , diazepam , clonazepam is ook een angstkiller voor overdag ' en doorslaper , maar neem dan teveel dus neem ik deze niet overdag maar om te slapen , probleem is dat ik s'nacht om 3 uur ongeveer al wakker wordt en 5 mg lorazpam neem en dan ook niet meer in slaap val ? MVG hoofdvraag hoe sterk is flurazepam eigenlijk ?"
"Tijdloos zei: Als je het eenmalig neemt (27,5mg) werkt het iets sterker dan diazepam. Als je de dag erop weer flura neemt werkt het stukken sterker als diazepam. Door de halfwaardetijd van boven de 70uur. Wees voorzichtig ermee de kans op vallen word dagelijks groter.. Geef mij maar Nembutal waar ik de volgende dag fit mee op sta of seconal.. Mja artsen schrijven dat niet zomaar voor. Tenzij je dok van de oude stempel is , dan heb je een kans. Ik dwaal af heb deze top 4 persoonlijk: 1 Nembutal 2 Seconal 3 Flurazepam 4 Diazepam Voorzichtig met barbs! Klik om te vergroten... Wat zijn eigenlijk de sterkste van deze 3 medicijnen flurazepam , etizolam , pyrazolam ? flurazepam zal voor volgende maand zijn , wat is de hoogste dosis in mg wat je kan verkrijgen en hoeveel stuks zitter er in , en zijn een van deze middelen allemaal sterker als clonazepam , zelf denk ik wel dat clonazepam minder is maar hoeveel ? MVG"
"Tijdloos zei: Flurazepam met maximale dosis van 30mg waarvan 27,5mg actieve stof(fen). Zit in capsules , 30 in doos hoeveel sterker het is is niet te zeggen. Bij andere werkt clonazepam namelijk weer beter. Vind het zelf stukken minder sterk dan de 3 die jij noemt , voor zover je daar wat aan hebt. Klik om te vergroten... Heb nog een vraagje hoeveel is de maximale dosis van Flunitrazepam ? Dit is ook een doorslaper van hoeveel mg weet ik niet ? En hoeveel sterker is dit als clonazepam ? Zijn er in die doosjes van Flunitrazepam ook dertig stuks ? En de prijs modknip geen prijzen svp maar hoeveel stuks daar inzitten weet ik niet ?"
"Tijdloos zei: 2mg flunitrazepam is de hoogste dosering ook per 30. Ken alleen dormicum daar zitten er slechts 20 in een doosje. Verder bijna altijd per 30 stuks. Ga niet teveel zelf dokter spelen , kost je onnodig veel geld. Plus ik begrijp de klachten waar je het voor neemt. Ik zou naar de arts gaan en me die op onderhoudsdosis zetten icm therapie of yoga of iets Klik om te vergroten... Ik ga me binnenkort flunitrazepam bestellen van 2mg ( ik las wel dat de EG van flunitrazepam ) minder zijn die van roche ? klopt dit of is dit een fabel , las ook dat dit merk in nederland zeer moeilijk te verkrijgen is ? gelukkig heb ik daar geen last van omdat ik mijn apotheker al gebeld heb of deze te verkrijgen zijn . Mvg"
"Tijdloos zei: Generieke medicijnen werken hetzelfde als Sandoz of Roche etc. Kan voorkomen dat x of y beter werkt. Zelf vind ik eg net zo goed als roche flunitrazepam. Doe voorzichtig als je het dagelijks gebruikt; je zult last krijgen van spierverslapping met mogelijk een soort dronken gevoel. Het beste advies is om een vaste dosis bijv 2mg aan te houden. In verband met afhankelijkheid om iets te noemen. Raad je nogmaals aan wat te doen aan de oorzaak van de klachten ipv het weg te slikken. Peace en beterschap / succes Klik om te vergroten... Heb juist van mijn dokter rivotril en flurazepam gekregen , welke zijn de voor en nadelen van deze 2. Flunitrazepam wou hij mij niet geven . In belgie ligt dit medicijn nogal gevoelig op zijn minst gezegd , namelijk de zaak dutroux . Voor hem is dit de sterkste benzo dus wou hij mij dit voorschrijven . Is Flunitrazepam echt de sterkste benzo ? Maar de belangrijkste vraag is wat zijn de voor en nadelen van rivotril en flurazepam . Rivotril ken ik , flurazepam heb ik nog niet nooit genomen . MVG"
"dronecast zei: Tijdloos zei: Generieke medicijnen werken hetzelfde als Sandoz of Roche etc. Kan voorkomen dat x of y beter werkt. Zelf vind ik eg net zo goed als roche flunitrazepam. Doe voorzichtig als je het dagelijks gebruikt; je zult last krijgen van spierverslapping met mogelijk een soort dronken gevoel. Het beste advies is om een vaste dosis bijv 2mg aan te houden. In verband met afhankelijkheid om iets te noemen. Raad je nogmaals aan wat te doen aan de oorzaak van de klachten ipv het weg te slikken. Peace en beterschap / succes Klik om te vergroten... Heb juist van mijn dokter rivotril en flurazepam gekregen , welke zijn de voor en nadelen van deze 2. Flunitrazepam wou hij mij niet geven . In belgie ligt dit medicijn nogal gevoelig op zijn minst gezegd , namelijk de zaak dutroux . Voor hem is dit de sterkste benzo dus wou hij mij dit voorschrijven . Is Flunitrazepam echt de sterkste benzo ? Maar de belangrijkste vraag is wat zijn de voor en nadelen van rivotril en flurazepam . Rivotril ken ik , flurazepam heb ik nog niet nooit genomen . MVG Klik om te vergroten... Heb ook nog een andere vraag wat zijn de allerbeste doorslapers , was juist aan het googelen en vond daar een chart aan waar de doorslapers tussenstonden , heeft u soms een volledige benzo chart ? Maar belangrijker een chart met de beste doorslapers ? MVG"
"dronecast zei: dronecast zei: Tijdloos zei: Generieke medicijnen werken hetzelfde als Sandoz of Roche etc. Kan voorkomen dat x of y beter werkt. Zelf vind ik eg net zo goed als roche flunitrazepam. Doe voorzichtig als je het dagelijks gebruikt; je zult last krijgen van spierverslapping met mogelijk een soort dronken gevoel. Het beste advies is om een vaste dosis bijv 2mg aan te houden. In verband met afhankelijkheid om iets te noemen. Raad je nogmaals aan wat te doen aan de oorzaak van de klachten ipv het weg te slikken. Peace en beterschap / succes Klik om te vergroten... Heb juist van mijn dokter rivotril en flurazepam gekregen , welke zijn de voor en nadelen van deze 2. Flunitrazepam wou hij mij niet geven . In belgie ligt dit medicijn nogal gevoelig op zijn minst gezegd , namelijk de zaak dutroux . Voor hem is dit de sterkste benzo dus wou hij mij dit voorschrijven . Is Flunitrazepam echt de sterkste benzo ? Maar de belangrijkste vraag is wat zijn de voor en nadelen van rivotril en flurazepam . Rivotril ken ik , flurazepam heb ik nog niet nooit genomen . MVG Klik om te vergroten... Heb ook nog een andere vraag wat zijn de allerbeste doorslapers , was juist aan het googelen en vond daar een chart aan waar de doorslapers tussenstonden , heeft u soms een volledige benzo chart ? Maar belangrijker een chart met de beste doorslapers ? MVG Klik om te vergroten... TIJDLOOS kunt u mij aub helpen met info , neem maar gerust uw tijd , heb nog een vraagje , vroeger vroeg ik altijd achter alprazolam , nu kwam ik niet op de naam en zei xanax 2 mg deze zitten in een flesje , wel maar 50 stuks i.p.v 60 stuks ( alprazolam ) en zelfde prijs . Had al ergens gelezen dat de merknaam sterker is dan de generische versie . Kostprijs is juist dezelfde waarom dit verschil de apotheker zei tegen mij dat het juist hetzelfde was , maar had al ergens gelezen dat de merknaam dus xanax beter was alprazolam , ook met diazepam had ik ook zo een verhaal gelezen is dit een fabeltje ? Maar mijn belangrijkste vraag voor u is wat zijn de allerbeste doorslapers , was juist aan het googelen en vond daar een chart aan waar de doorslapers tussenstonden , heeft u soms een volledige benzo chart ? MVG[/quote] Flurazepam neem ik al een week en deze zijn wel krachtig , 1 nacht niet goed kunnen slapen maar dat was mijn fout had overdag 2 uur en half geslapen , flurazepam neem ik enkel nachts , rivotril en xanax doen amper nog iets bij mij , maar binnenkort moet ik weer aan het werk dan kan ik beginnen met afbouwen en zal ik wel beter kunnen slapen . Las ook dat flurazepam ook geen echte doorslaper is . Dus kunt u mij aub een benzo chart geven met de beste doorslapers , ik Had hem al eens gevonden maar per ongeluk vergeten op te slagen en kan hem niet meer vinden . MVG"
"Tijdloos zei: Bedoel je de lijst en bijlage van dit topic : viewtopic.php?f=25&t=31803 ? Klik om te vergroten... Dank je had een andere lijst , maar hiermee ben ik tevreden ."