Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben nu 22 jaar en heb eergisteren voor de eerste maal in mijn leven heroine gebruikt,gechineesd 4 rookjes gedaan +- 0.8gr opgerookt voelde me lekker en uiteindelijk in slaap gevallen,geen probleem. Nu neem ik al een aardige tijd benzo's(diazepam)deze heb ik dus niet gecombineerd,de dag erna heb ik wel smorgens 25mg diazepam genomen omdat ik vanalles moest doen en niet echt stressbestendig ben en nogal eens paniekeer,dan heb ik savonds opnieuw een 5-tal rookjes gedaan een iets grotere hoeveelheid en uiteindelijk in een diepe slaap gevallen ook geen probleem,nu vandaag ben ik om 12 uur wakker geworden en was al ietwat chaotisch en stressvol en om 3uur heb ik 2 rookjes gedaan(andere heroine)plots kwam ik in een ietwat chaotische/angstige/zeer nare roes terecht die is overgegaan in een diepe slaap voor een uurtje of twee en werd ik plots wakker en stond op en was hyper van de eerste seconde,nu heb een redelijk verleden qua druggebruik wat zich uiteindelijk geuit heeft in een zware psychose op 17 jarige leeftijd en ik ben sindsdien 'clean geweest' je kan op één hand tellen hoeveel keren ik gebruikt heb in die 5jaar tijd,heb wel antidepressiva genomen en anti-psychoticum(nu een jaar mee gestopt maar wel redelijk gevoelig voor nog steeds)nu is mijn vraag kan het gebruik van heroine die /psychotische toestand weer oprakelen? Of kan het zijn dat deze heroine versneden is met een stof die wat meer psychose oprakelend is zal ik het zo maar zeggen,want bij de eerste had ik dit dus niet En normaal gezien gaat een verdovend middel toch niet zozeer psychose opwekkend zijn als een hallucinogeen/oppepper,of..vergis ik me hierin? Nu is de bedoeling dat ik vandaag nog wat rook,en dat ik de grens trek dat ik er morgen niet meer aankom en dat ik er zeker een drie-tal maand vanaf blijf,om te zien of ik het op deze wijze zou kunnen gebruiken,op een gecontroleerde manier want het laatste wat ik wil is opnieuw een verslaving opbouwen en het gat in vallen. Nu de tweede belangrijkste vraag is(eerste is of heroine psychose opwekkend kan werken tijdens gebruik en na gebruik,hallucineren etc?) ik heb dus dit weekend een +-3 gram opgerookt,nu morgen rook ik niets meer en de dagen-weken-maanden ook niet,nu de vraag is ga ik er fel van afzien,vooral op psychisch gebied(psychotische neigingen maak ik me zorgen om,gespannen zijn,onrustig,associaal gedrag,terugtrekken,onzeker zijn en qua assertiveit etc want ben enorm stressgevoelig daarom neem ik ook diazepam dagelijks,en heb wat bang want heb toch wat dingen in orde te maken dat die stressgevoeligheid zich nu nog feller gaat gaan uiten door het heroine gebruik en ook het stoppen ermee daarom dat ik hier om raad vraag,en moest de stressgevoeligheid en de psychische kant wat te erg worden zou de diazepam dan voldoende zijn om me toch door de dag heen geloodsd te krijgen? hoop van wel :P hopend op een spoedige reactie Groeten.."
"dank je wel voor de reactie's,en idd een twijfelkont ben ik enorm nu ik denk gewoon dat ik enorm slecht spul heb met een zeer lage zuiverheidsgraad en dat er wat versneden en is geweest met ketamine of eender wat.. voel me niet zozeer gelukzalig voor een deeltje wel maar meer wat trip achtig en daar hou ik totaal niet van daarom dat ik die nare roes ervaring ook heb gehad volgens mij,nu hoe kan je te weten komen hoe zuiver je heroine is want dat gevoel is wat me bevalt de euforie en niet al dat nare trip/space/flip gedoe,relaxed maar niet het dubbel gevoel zoals ik met deze rotzooi had.. en het lijkt me of er enorm veel rotzooi bij de heroine gedaan wordt,hoe kan je dit merken,of kan je het uitzuiveren tot je gewoon 'puur' zuivere heroine hebt? @de reiziger hardlopen staat wekelijks op het programma,en doet idd ook enorrm deugd maar heb toch nog de zin naar een chill out moment,ik weet dat dit niet de beste manier is maarja soms begrijp ik mezelf hier wel in,en denk ook wel dat dit op zich mag,wel met drukletters erbij-> ik ben niet van plan afhankelijk te worden en een verslaving te kweken en in de put terecht te komen,daarvoor heb ik een veel te lange weg afgelegd.. zou het willen houden op een keertje op de drie maanden en er dan ook bewust mee omgaan zodat het mijn leven niet gaat bepalen en mijn inzicht ga laten leiden door deze verdoving of afscheiding van de realiteit hoe hard die soms ook is. @W.F.L ik denk dat ze me zogezegd 3 gram hebben verkocht maar dat dit zeer onzuiver spul was en dat het misschien zelfs maar2gram zou zijn id werkelijkheid en dus ook versneden zal geweest zijn met weet ik veel wat.. dus zou graag eens te weten komen hoe je weet hoe zuiver je spul is of hoe je dit kan zuiveren,en of er nog anderen zijn met de ervaring dat er gewoon enorm veel heroine versneden wordt met andere middelen zoals speed,ketamine,mdma,..want wil van die troep niets meer in mijn lijf hebben en blijkt dat er toch iets bij mijn spul zat dat bij die troep hoort.. Groetenn en een goede nacht"