Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi , ik ben een redelijk nieuwe gebruiker op dit forum maar ik kom bij jullie voor hulp , ik blow nu al 2-3 jaar en zou graag met men eigen kweek beginnen . - ik woon in belgie ( antwerpen ) en de plantjes kunne wel binnen aan het raam staan. - ik heb een groffe 100 euro startkapitaal . -welke soort ? - hoe verzorgen ? speciale dingen nodig zoals meststoffe etc .. -waar haal ik zaadjes ? ik kan niet te ver in holland met de auto dus mss roosendaal of heist op den berg ? ik zou graag alles willen weten dus alle hulp is welkom !"