Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Voor Spuiten&Slikken behandelen we in de vraagrubriek de welbekende tuesday blues oftewel: de dinsdag dip! Als je op zaterdag een pilletje geslikt hebt, heb je daar vaak op dinsdag last van. Wil jij vertellen hoe je die ervaart en vooral: wat doe je er tegen?? Bel of mail dan als het je leuk lijkt of als je meer info wilt! Graag voor woensdag a.s! [email protected] 035-6555333"