Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"goeie actie, ik had er al wat over gelezen. wel een beetje weinig shops in Amsterdam waar men kan tekenen. Terwijl amsterdam op t moent flink onder vuur ligt qua coffeeshops. 62 shops worden serieus bedreigt met sluiting op grond van afstandcritiria en stadsvernieuwing.. zucht Wel allemaal tekene he... grt"