Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Barbituraten zijn dodelijk bij overdosering, bezodiazepines niet Het is bijna onmogelijk om een overdosering benzodiazepines in te nemen Alleen zijn benzodiazepines erg verslavend, diazepam, waar op dit forum zo lovend over gesproken wordt, kan je helemaal beter niet gebruiken, door de extreem lange halfwaardetijd, zelfs na 48 uur zijn de effecten nog duidelijk waarneembaar"
"Dit is echt onzin, het beschermt je lever alleen je een overdosering paracetamol genomen hebt, niet bij teveel alcohol of andere soorten drugs http://www.geneesmiddelenrepertorium.nl ... 20878.html kijk hier bijvoorbeeld eens :P"