Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"is het te combineren met mdma? Zo ja, heb je dan het wauze gevoel, maar toch enorm veel energie? En bij 4fmp alleen, wel het zweven boven de grond gevoel?"