Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"micky je zei dat je voor 200,- euro 5gram krijgt dat klopt je zei als je hem goed fijn maakt nog meer maar bij basen hou je toch nooit 5gram over ik maak meestal een half zuiver met ammoniak dan blijft ongeveer 4tinede over is dit wel super kwalititeit,? nou ik ben 17 jaar clean geweest zonder instansties zonder dokter alleen ik en mijn vrouw heeft me geholpen moet wel zeggen ik snuifde toen bijna 5gram op een dag en basen eens 1keer in de maaand nu ben ik sinds een jaar gescheiden en door mijn verdriet ben ik weer begonnen met snuiven en nu doe ik ook basen moet ik wel zeggen ik doe dit 2keer per maand 2gram heb maar een wao uitkering gelukkig van een kant want anders ging het zeker daar allemaal aan op het is troep maar ik geef nog zoveel om die vrouw kom er niet over heen en als ik er dan op zit dat voel ik die pijn niet zo, pijn komt toch terug maarja eventjes relexen,en daar was nog iemand die wat rookte hij proefde allemaal meng spul kan toch niet als je hem kookt of kan je hem dan ook zo roken .het beste is eens af en toe snuiven en nog het beste was eraf blijven groetjes dimitri"