Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Aangezien ik hier nog geen topic over kon vinden ben ik benieuwd of jullie hier meer over weten; Korte opsomming ; Omstreeks 12 uur zijn we naar een Techno feest hier in Arnhem gegaan en rond half 1 hebben ik en wat vrienden onze eerste kwartjes xtc (rode batman, 220 mg,meisje 17 jaar,50 kg) ingenomen, gefouilleerd en na 20 min begon deze op te komen én hard. Ik ging erg hard, 2 uur later nog een kwartje bijgenomen en 2 uur later weer. De space was goed, euforisch en het menselijke contact Vriendin : rond 4 uur begon je echter tegen mensen aan te vallen waarop ik je op de grond neer heb gelegd, je begon te stuiptrekken en je kreeg heel wazig uit je ogen. Je bent door de EHBO op de brandcard naar buiten gebracht en je keek erg wazig uit je ogen, je was niet aanspreekbaar en je had nog 'spastische trekjes' je hartslag was op dat moment 190. Enig idee wat deze epileptische aanval heeft veroorzaakt? ik heb genoeg water gedronken, ben zo nu en dan wel even naar buiten geweest om mijn water bij te vullen) ik moet er wel bij zeggen dat ik een paar kleine slokjes bier heb gedronken. XTC + Alcohol is een slechte combinatie maar dat was niet meer dan een kwart glas.. enig idee wat hier de oorzaak achter is? 220 MG teveel voor mijn gewicht? (een vriendin van mij had ook 220 MG en weegt misschien 5 kg meer)"
"Hoe komt het dat je door XTC een epileptische aanval kan krijgen? Ik heb zelf geen epilepsie maar heb er afgelopen zaterdag wel 1 gehad (rode batmans, 220 mg, meisje 17 jaar, 50 kg) Word dit door de xtc zelf veroorzaakt of door een samenhang van factoren - te weinig water, eventueel te veel water, de hitte, niet goed gegeten? Ik heb goed gegeten en genoeg water tot me genomen en soms even naar buiten geweest om m'n bekertje te vullen.. Toch ben ik out gegaan en was ik vervolgens niet meer aanspreekbaar. De EHBO zei dat mijn hartslag 190 was toen ik neerviel. Toen ik bijkwam was hij 110, ik wist natuurlijk niet wat er was gebeurd en kreeg dat dus te horen. Heeft deze epileptische aanval nog meer schade aangericht dan als dat ene pilletje gewoon goed was gevallen?"