Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt voor de reacties. Vanmiddag 1 mg Alprozalam genomen en ik ben er minder onrustig van geworden. De huisarts weet wel natuurlijk dat ik veel gebruik. Hij schrijft zelf al jaren de zolpi voor. En ik heb het niet over 1 pilletje per nacht. Als ik hier de verhalen lees over gbh, heroine en zware drugs die gebruikt worden als recreatiedrug dan is dat bij mij niet het geval. Niks recreatie en partygevoel. Maar wel afhankelijkheid en het helpt mij ook tegen kwalen zoals de pijn van artrose. Ik krijg ook oxycodon vanwege de pijn na en rugoperatie maar die slik ik soms 2x 2mg per dag. Weinig effect maar 1 oxycodon 2mg met 1 zolpidem helpt enorm. Werkt samen in je hoofd. Ik gebruik 1 strip zolpidem per dag en voor de slaap helpen 4 tabletten maar na 3/4 uur ben ik weer wakker. Ik denk niet dat ik op 1mg Alprazolam kan slapen. Wie heeft er verstand van dit middel en hoeveel mg je "veilig" kan gebruiken per keer?"
"Ik ben al zeker 10 jaar verslaafd aan zolpidem. Omdat ik teveel gebruik en gisteren zonder zat heb ik strip voorschot gekregen van huisarts. Gisterochtend opgehaald en meteen 4 pillen geslikt en daarna 3 uur geslapen. De nacht ervoor dus helemaal niet. Ik heb maandag via internet besteld maar is nog niet aangekomen. Betrouwbaar adres. Nu heb ik van iemand alaprozam (xanax) verkregen, tabletjes van 0,25 mg. Maar dat helpt niet tegen afkickverschijnselen die behoorlijk zijn. Opgezette maag, licht in hoofd wat straks overgaat in duizelingen, enfin dit wordt een heel onprettige avond en nacht. En maar hopen dat bestelling morgen alsnog aankomt. Wie weet raad? Ik durf huisarts niet meer te bellen, ben bang dat hij me helemaal niet meer gaat voorschrijven."
"Dat is niet echt een antwoord op mijn vraag. Ik slaap al 40 jaar met slaappillen. Mogadon, temazepam. Zolpidem werkt eigenlijk alleen nog. Ik ben 69 en nu nog de verslavingszorg in is iets waar ik enorm tegenop zie. Maar nu graag een reactie of de Alprazolam tijdelijk helpt als vervanging voor de zolpidem."