Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag mensen, Ik gebruik zo nu en dan xtc en laatst leek me het lekker om een warme douche te nemen. Ik had het de hele avond warm en leek me wel fris om even af te spoelen. Zodra ik de douche onderstapte (zon 38 graden, waar ik normaal mee douche) begon ik het ontzettend koud te krijgen, helemaal trillen, tot klappertandend toe. Uit reactie heb ik de douche wat hoger gezet maar ik bleef maar rillen. Snel de douche uit gegaan, goed afgedroogd en warm aangekleed , maar ik heb het de hele nacht ontzettend koud gehad! Normaal gesproken eigenlijk nooit koud gehad als ik xtc gebruik , tot dat ik dus een warme douche nam. Ervaart iemand dit ook? Is dit normaal of ben ik simpelweg een bijzonder geval😂 Thanks!"