Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je goede speed wilt testen: In cola zit al caffeine hé,goedzo. Je gooit een mooi brokje niet teveel (mespuntje moet genoeg zijn,mits goede pep)in cola die je in een longdrink glas hebt geschonken (wel coca cola of pepsi cola normaal,met caffeine dus!!!) Je roert het in een rondje ...het glas wacht percies 1.51 min...Is de prik van je cola Af dan is het dus geen caffeine maar pep en hele goede 1.51min is 73% (dat is pure speed zonder toevoegingen)...hoe langer het na mate duurdt voordat de prik vasn je cola af is zo goed is de pep beginnend dus vanaf 1.51min. Waarom omdat toevoegingen in cola het tegenovergestelde zijn ...neem caffeine zit in cola en prik zit op normale cola .GOEDZOOO Dus prik eraf hoe beter de pep. Later."