Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Thee roken. hallo mensen, ik ben 13 jaar en wil echt niet roken, maar laatst heb ik een x thee gerookt, het was echt manne lekker, ik lees op veel plaatsten dat het slecht is ivm het veroorzaken van gaatjes in je longen, weet iemand hoe slecht het is, en of het ook slecht is als je het bijv. niet over je longen doet? en als je iets weet, kan je dan ook een linkje van een site sturen waar wat erover staat. alvast bedankt."
"Re: Thee roken. spacelord zei: dekentje zei: hallo mensen, ik ben 13 jaar en wil echt niet roken, maar laatst heb ik een x thee gerookt, het was echt manne lekker, ik lees op veel plaatsten dat het slecht is ivm het veroorzaken van gaatjes in je longen, weet iemand hoe slecht het is, en of het ook slecht is als je het bijv. niet over je longen doet? en als je iets weet, kan je dan ook een linkje van een site sturen waar wat erover staat. alvast bedankt. Klik om te vergroten... Ik heb dat ook wel eens gedaan toen ik jouw leeftijd had, maar ik zou die rook toch maar niet inhaleren, dan zal het weinig kwaad kunnen. Klik om te vergroten... okee mooi zo, is het dan wel slecht voor je tanden? en ik lees ook dat je er high van word, dat gebeurt niet als je niet inhaleert toch, want dan krijg je niks binnen? bedankt."
"Re: Thee roken. S0s_90 zei: dekentje zei: okee mooi zo, is het dan wel slecht voor je tanden? en ik lees ook dat je er high van word, dat gebeurt niet als je niet inhaleert toch, want dan krijg je niks binnen? bedankt. Klik om te vergroten... Nee, van thee roken word je niet high... Wat je beter kunt doen is bananensliertjes roken Klik om te vergroten... Haha, bananensliertjes? Hoe doe je dat nou weer en welk deel van de banaan gebruik je dan?"