Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"van de mensen waarmee ik pillen neem ben ik de enige met heftige kaak "aanvallen" . en heb de oplossing gevonden TIJGERBALSEM ik heb het de laaste keer gebruikt en me kaken waren binnen een minuut weer normaal LET OP !! was je handen na gebruik . (als je het niet doet en dan probeert te pissen reken uit xD )"
"ik heb tot zo ver 5x pillen genomen en telkens anderen en weet het gewicht niet van elke x . het ging altijd goed tot ik met wat vrienden een huisje huurden en de pillen gingen nuttigen . in die avond denk in 4,5 uur tijd heb ik 3 hele genomen geschat van 160 mg . het is bij ons normaal om wiet erbij te roken en dat deden we ook met ze 5e hebben we van de 23 gram zeker 13 gram gerookt met 3 vol smokers en de anderen wel een paar keer mee rookten . nu naar me bij verschijnsel ik was hard aan het gaan en een vriend vraagt waarom ik me ene oog dicht had .. ik had het niet eens door en kon hem pas na een uur met moeite opkrijgen en heb sindsdien soms last van een lui oog . de volgende dag kon ik niet uit me bed komen voor een hele dag 3x geprobeerd en 3x neer gegaan op de gang/wc/slaapkamer . ik hoop dat iemand er meschien ervaring mee heeft of iedergeval me er meer over kan vertellen want zover ik weet ik het uitvallen van 1 deel nooit goed . alvast bedankt"