Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nafloten moet zijn baclofen. Ik doe dit via mijn telefoon. Klote woordenboek haha"
"Had net zo rond 15:45 een beetje een paniekerig gevoel, voelde me echt slecht, heb toen gelijk 2 stuks baclofen genomen en een uur later weer een dosis van 4,5 ml ghb en nu gaat het weer. Zal morgen nog wel erger worden, ik zou echt willen dat ik meer baclofen had, maar heb rond gebeld en kan er echt niet aan komen."
"Ik heb ergens gelezen dat baclofen ook weer afgebouwd moet worden. Kan iemand dit ontkrachten of bevestigen?????"
"Had het gisteravond toch wel even slecht. En had in die 2 dagen toch al 7 baclofens gebruikt, en schrok daar best van dus heb er nog maar 23 en het ergste moet nog komen. Doordat ik het gisteravond zo slecht had, had ik de keus, of meer baclofen pakken, wat mij op de lange termijn in de problemen zou brengen omdat ik er nog maar weinig van heb, of bromazepam pakken, die had ik trouwens nog niet eerder op. Heb dus 2,5 bromazepam gepakt van 3mg, en ben super de nacht door gekomen. Ben vanmorgen om 09:00uur dus overgegaan naar de 3,5 ml en had in de planning om dan gelijk 2 stuks baclofen te slikken. Maar voelde me goed, wel iets zweethandjes, maar niet trillen ofzo, heb net om 11:30 weer 3,5 ml gepakt en nog steeds geen baclofen. Zit nu op de bank, en om 14:00 mag ik dus weer 3,5 ml pakken als ik me zo blijf voelen zoals ik me nu voel pak ik weer geen baclofen erbij. Mocht ik het slecht krijgen kan ik dan overdag ook een bromazepam pakken? of is dat echt alleen om goed te kunnen slapen. Als ik vandaag de dag goed door kom, ga ik morgenochtend over op 2,5 ml en als ik me door goed bij blijf voelen, pak ik die 2,5 ml tot s avonds, wil ik s avonds 3 baclofens nemen, 3 bromazepam en geen g meer pakken, is dat een idee?????"
"Heb wel een hele hoge bloeddruk. Gemiddeld 165 100 pols van rond de 90 Moet ik me hier ernstig zorgen om maken."
"bedankt gast, check je berichtje iemand hier bekend mee? http://ghbeest.weebly.com/persoonlijke-ervaringen.html"
"Ik ben op zoek naar iemand die mij advies kan geven over het afkicken van GHB met behulp van Baclofen. Ik gebruik nu ongeveer 3 maanden 24/7 GHB ongeveer 5 tot 5,5 ml in de 2 uur. via een maat van mij heb ik 30 stuks Baclofen kunnen regelen van 10mg Kan iemand hier mij adviseren hoe ik het beste af kan bouwen? zou het zeer nwaarderen. Groetjes Danny"
"Ok man, hardstikke bedankt, dus ik kan gewoon ineens stoppen met de ghb en overgaan op die baclofen. ik heb bromazepam tot mijn beschikking, is dat ook goed? dus als ik het goed begrijp kan ik gewoon ineens stoppen met de g en overgaan op de baclofen? had jij erge afkickverschijnselen? hoe lang was je verslaafd? Groetjes Danny"
"Wooow, wederom bedankt voor je reactie man. Zit echter nog met een paar vraagjes. Je hebt het over opbouwen van die baclofen. Hoe moet ik dat zien?, en wat zou jij me adviseren over hoe ze over de dag te verdelen? Echter heb ik er maar 30 stuks. Wil er zaterdag mee beginnen, heb morgen nog een verjaardag van me oma en me tante en wil daar niet als een malle gaan zitten zweten en trillen snap je. Ik heb ook veelvuldig contact gehad met mijn huisarts en die zei tegen me dat het misschien beter was om af te bouwen met ghb 0,5 ml per dag en als ik daardoor afkickverschijnselen zou krijgen dan een baclofen nemen. Misschien vraag ik wel teveel van je, maar zou jij zeg maar een soort schematje kunnen adviseren over hoe ik die baclofen moet verdelen, want heb ik maar 30 en hier moet het echt mee lukken."
"En super goed van je datje geen g meer pakt man, dat zal in het begin zeker moeilijk zijn geweest, een vriend van mij is ook verslaafd geweest, en die is bij kentron afgekickt."