Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"bedankt gast, check je berichtje iemand hier bekend mee? http://ghbeest.weebly.com/persoonlijke-ervaringen.html"
"Ik ga dus vanaf morgen beginnen. Ik denk dat ik het zo ga doen. Om de 2.5 uur een dosis ghb. Dus ongeveer 10 keer per dag een dosis. Starten met 5.5 ml 24 uur daarna 4.5 ml 24 uur daarna 3.5 ml 24 uur daarna 2.5 ml 24 uur daarna 1.5 ml 24 uur daarna 0.5 ml Dat moet de verschijnselen toch beter tegengaan dan dat ik ineens stop toch en alleen verder ga op de baclofen? Het moet gewoon in één keer lukken want aan meer nafloten kan ik niet komen. En het gaat me ook gewoon lukken. Ik ben zelf degene geweest die me in deze positie gebracht heeft, dus ff tanden op elkaar en gaan. l redelijk sterk in die dingen, en natuurlijk in mijn achterhoofd dat dit de enige nafloten is us als ik afbouw zoals boven beschreven, moet ik dus beginnen met 2 stuks baclofen"
"Hoi, Bedankt voor je reactie. Ik heb iemand die 24/7 bij me is vanaf morgen om mij me GHB te geven zodat ik niet meer kan pakken. Het probleem is dat ik maar 3 strips baclofen heb en ik echt niet meer kan regelen, mijn huisarts wil het me niet voorschrijven. Hoeveel ml pakte jij toen je verslaafd was en om de hoeveel tijd? In principe is het goed toch, elke dag afbouwen met 1ml en dan wat baclofen bij pakken en bromazepam voor de ontwenning?"
"Ben sinds vanmorgen begonnen met om de 2,5 uur 5,5ml ghb te nemen. Kreeg na een uur of 2 toch best wel een vaag gevoel in me lichaam, kon het niet echt thuis brengen, maar het was niet prettig. Heb vanmiddag om 2 uur 1 baclofen 10mg gepakt en nu gaat het een stuk soepeler. Pak er zometeen om 22:00uur nog 1 van 10mg Wil vanaf morgenochtend 09:00uur de dosis ghb verlagen naar 4,5 ml. Dan wil ik gelijk 1,5 baclofen nemen, 15miligram dus. Kijken hoe ik me voel en dan eventueel eind van de middag weer 15 miligram."
"ik zet wel me wekker straks tijdens het slapen gaan, want wil dat me lichaam gewend aan de 2,5 uur snap je soms gebeurt t wel eens dat ik 3 of 3,5 uur doorslaap, maar zet nu de wekker. Morgenvroeg ga ik naar 4,5 ml, ben benieuwd"
"Had vannacht de wekker gezet om de 2,5 uur om mijn dosis ghb te nemen. Vanmorgen om 08:30uur heb ik mijn dosis ghb verlaagt naar 4,5 ml. En heb er gelijk 1,5 baclofen bij geslikt, 15mg dus. Had niet verwacht dat ik er verder op kon slapen, had dus om 11:00uur mijn nieuwe dosis ghb moeten nemen, maar schrok om 11:45 wakker. Had redelijk last van een krampachtig gevoel en behoorlijke zweethandjes. Heb om 12:00 weer een dosis ghb gepakt van 4,5ml en nu gaat t weer. Wil vanmiddag rond 17:00 weer 1,5 baclofen pakken, 15mg dus. Als ik verder geen gekke dingen meemaak vandaag wil ik morgenvroeg weer rond 09:00 mijn dosis verlagen naar 3,5 ml en 2 of 2,5 baclofen pakken. Kan iemand mij vertellen of ik van 1,5ml ineens zou kunnen stoppen???? Hoop echt dat ik er goed vanaf kom van dat ellendige kut spul."
"Had net zo rond 15:45 een beetje een paniekerig gevoel, voelde me echt slecht, heb toen gelijk 2 stuks baclofen genomen en een uur later weer een dosis van 4,5 ml ghb en nu gaat het weer. Zal morgen nog wel erger worden, ik zou echt willen dat ik meer baclofen had, maar heb rond gebeld en kan er echt niet aan komen."
"Ik heb ergens gelezen dat baclofen ook weer afgebouwd moet worden. Kan iemand dit ontkrachten of bevestigen?????"
"Had het gisteravond toch wel even slecht. En had in die 2 dagen toch al 7 baclofens gebruikt, en schrok daar best van dus heb er nog maar 23 en het ergste moet nog komen. Doordat ik het gisteravond zo slecht had, had ik de keus, of meer baclofen pakken, wat mij op de lange termijn in de problemen zou brengen omdat ik er nog maar weinig van heb, of bromazepam pakken, die had ik trouwens nog niet eerder op. Heb dus 2,5 bromazepam gepakt van 3mg, en ben super de nacht door gekomen. Ben vanmorgen om 09:00uur dus overgegaan naar de 3,5 ml en had in de planning om dan gelijk 2 stuks baclofen te slikken. Maar voelde me goed, wel iets zweethandjes, maar niet trillen ofzo, heb net om 11:30 weer 3,5 ml gepakt en nog steeds geen baclofen. Zit nu op de bank, en om 14:00 mag ik dus weer 3,5 ml pakken als ik me zo blijf voelen zoals ik me nu voel pak ik weer geen baclofen erbij. Mocht ik het slecht krijgen kan ik dan overdag ook een bromazepam pakken? of is dat echt alleen om goed te kunnen slapen. Als ik vandaag de dag goed door kom, ga ik morgenochtend over op 2,5 ml en als ik me door goed bij blijf voelen, pak ik die 2,5 ml tot s avonds, wil ik s avonds 3 baclofens nemen, 3 bromazepam en geen g meer pakken, is dat een idee?????"
"Heb wel een hele hoge bloeddruk. Gemiddeld 165 100 pols van rond de 90 Moet ik me hier ernstig zorgen om maken."