Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey! Gisteren heb ik voor de tweede keer coke (in combinatie met alcohol) gebruikt. Gisteren was er niets mis met mij (in ieder geval niets wat ik kon voelen), leuk avondje gehad, wel dronken.. Vandaag werd het verhaal iets anders. De eerste paar uur voelde ik me gewoon brak, maar niets om over te klagen, maar na een aantal uur moest ik overgeven, begon ik heel warm te worden, ademhalingsproblemen en echt niet te beschrijven pijn in mijn buik. Echt geen woorden voor. Paar paracetamol ingenomen en maar hopen dat ik gauw in slaap zou vallen.. Toen ik vier uur later wakker werd, was het al aanduidend minder, maar het voelt alsof als de paracetamol uitgewerkt is weer evenveel pijn gaat doen.. Dus mijn vraag, heeft dit echt te maken met m'n coke (en alcohol) gebruik van de vorige avond? En is dit wel normaal (sowieso, dat je er pas uren later last van krijgt)? Thanks alvast! Liefs, Danique"
"Ja dat was dus ook het eerste waar ik aan dacht, maar meer mensen hebben deze coke gebruikt en nergens last van, alleen ik ben stervende heb trouwens ook zo'n vieze metaalsmaak in m'n mond en het gaat maar niet weg.. zucht, wat is dit toch! X"
"Ja ik heb geen idee, dat het niet normaal is zijn we in ieder geval zeker van. Het is nu al 1 1/2 dag geleden en alleen door de paracetamol voel ik er minder van, maar anders.. Dat ik verlopig van de sos afblijf is dan wel een zekerheid"