Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedeavond, Ik ben op zoek naar tips. Ik ben 37 jaar oud en dit jaar voor het eerst van mijn leven Xtc gebruikt. Nu is het zo dat het al 2 x verkeerd gevallen is. Lees 4 uur bij een boom zitten en wachten totdat ik überhaupt weer kan staan . In mei : voor het eerst een halve genomen en dit was heeeerlijk. Redelijk gegeten en 20 graden. Eind juni : Tweede x gebruik Een halve genomen maar 30 graden buiten 2 redbull op op de heenweg en redelijk gegeten. Hier viel het dus echt heeel verkeerd. Onwijs geraasd gevoel en moest echt 4 uur lang bij een boom zitten met veel flessen water over mij heen gegooid door gevoel van overhitting. Eind juli : 3de keer. Halve genomen. Goed gegeten van te voren en heeeerlijk. Dag erna een iniminie stukje(kleiner als kwartje ) gepakt op dag 2 van festival weekend. Slecht gegeten maar weer hetzelfde gevoel als van tweede keer gebruik. Nu ben ik op zoek naar de reden dat het als een soort Russisch roulette verkeerd kan vallen . Het was allemaal met dezelfde vertrouwde mensen en ik voelde mij goed alle keren. Komt het door te weinig eten ? Komt het door de temperatuur ? Ik heb nog 1 festival staan over een week en dan stop ik weer voor de rest van het jaar . Maar bang dat hij weer verkeerd valt. Hopelijk kunnen jullie mij helpen .. Liefs"
"Bedankt ! Ik heb er ook te weinig verstand van en zal die 3 maanden tussen periode ook echt zeker gaan inlassen . Daarnaast ga ik de xtc testten. Fijn dat er niet gelijk negatieve reacties zijn maar goeie tips!"
"xammyx zei: Gezien het feit dat je nu 3 maanden achter elkaar XTC hebt gebruikt zou ik je aanraden om een wat langere pauze te nemen. Het liefst 6 maanden zodat je receptoren volledig kunnen herstellen. Mocht je toch nog wat willen gebruiken doe dan iets wat geen (grote) impact heeft op je serotonine. Denk daarbij aan speed of sos. Heb me laten vertellen dat 2cb in lage dosering ook heel prettig is op een festival. Klik om te vergroten... Nog geen ervaring met 2cb. Wat is een lage dosering. Moet ik nog met andere dingen rekening houden ? Ik zal het dan eerst thuis eens proberen voordat ik dat op een festival doe"
"OtherShore zei: Die redbull zou ik ook achterwege laten. Al die extra caffeine kan niet goed zijn. Drink je genoeg water? Klik om te vergroten... Ja zat ik ook al aan te denken idd. Wel heb ik genoeg gedronken en ook in het slechte gevoel wat meer frisdrank. Geen alcohol"
"Neo-Shulginist zei: Je zegt dat je bij een boom moest zitten en wachten tot je weer kon staan. Wat was er gebeurd als je probeerde te gaan staan in de tussentijd dan? Je zegt dat je het gevoel had dat je oververhit raakte en dat er daarom herhaaldelijk water over je heen is gegooid. Hoe ontstond het idee dat je oververhit raakte? Waar merkte je dat aan? Was je daarnaast ook misselijk? Had je last van hartkloppingen? Hoe waren je gedachten in de tussentijd? Ervaarde je wel iets van de innerlijke rust die mdma vaak geeft? Of voelde je je juist heel onrustig en een beetje paniekerig? Even wat vragen ter verduidelijking zodat ik wat beter met je kan nadenken over mogelijke verklaringen Klik om te vergroten... Wat lief dat je de tijd neemt hiervoor . Ik had het idee dat de wereld draaide en ik gelijk zou flauw vallen als ik zou staan. En als ik nog maar bewoog ging mijn hart nog sneller kloppen. Elke beweging zorgde voor meer geraas en een nog snellere hartslag. Ondanks dat ik zat voor 4 uur kwam het nog met vlagen . Het over hitte gevoel was dat ik het echt onwijs warm had en tintelingen had ik mn armen. Onrustig en paniekerig gevoel maar ik was niet in paniek. Maar duidelijk geen gevoel van innerlijke rust. Ook al valt hij wel goed heb ik altijd een geraasd gevoel. Hartslag was de slechte momenten tussen de 100 en 115 slagen per minuut. Terwijk normaal 75 ongeveer is en bij rust bij mij 55. Ik voel mij eigenlijk altijd wel goed en positief ook niet bekend met paniek aanvallen ( iknweet wel dat bij naaste eruit ziet ) Ik was ook alle keren met de zelfde mensen die ik vertrouw. Een vriendin heeft ook al die uren gewoon naar mij gezeten. Zij gebruikte niet."
"xammyx zei: Tresshold 5mg Licht 10-15mg Medium 15-20mg Sterk 25> Opkomst 60 minuten Piek 2-3 uur Nagloei 2-3 uur Totaal 6-7 uur Altijd je 2cb laten testen want als je te hoog doseert kun je te veel trippy effecten krijgen en als je juist meer mdma effecten wilt krijgen moet je het echt bij een lage dosis houden. Qua tolerantie: twee weken na gebruik zou je weer dezelfde effecten kunnen voelen als je eerste keer. Gewoon een keertje thuis met vrienden uitproberen en ervoor zorgen dat er iemand bij is die niet gebruikt zodat die je kan ondersteunen, mocht je niet lekker gaan. Lekker techno muziek opzetten en proberen in de flow van de muziek te komen. Bijkomend voordeel van 2cb is dat je niet strak gaat staan Zou het zeker afraden om dit voor het eerst op een festival te gebruiken aangezien voor sommige mensen die prikkels een beetje te veel kunnen worden. Klik om te vergroten... Wow echt enorm bedankt !!! 🤗🤗🤗🤗"
"Ben ik nog heeel even iets geks. Ik dacht van de xtc even ver weg blijven.. Nu had ik zelfs nog nooit een joint gerookt. Nu heb ik gister avond thuis in mijn vertrouwde omgeving met mijn man na een relaxte werkweek een canabis worm gegeten. Netjes 1 gewoon bij de shop gekocht. Goed ingelezen ook want ik dacht nu moet ik het goed doen. Wordt ik na 70 minuten overvallen door een warmte aanval die van boven naar beneden loopt in mijn lijf. Mijn ledematen gaan oncontroleerbaar schudden. En ook dit loopt weer een soort door mijn lijf. Mijn hart slaat weer onwijs op hol en het gevoel dat ik moet spugen( niet gedaan ). Toch wel een licht paniek gevoel. Zelfs het idee dat ik iemand in een zwart hoody zie. Ik ben er niet bang voor maar wel onwijs onrustig.. het idee dat ik ook weer niet kan lopen. Na 2 uur toch maar naar bed gestrompeld in de hoop dat ik kan slapen en dat het over is.. Lang gewoeld maar daarna gelukkig kunnen slapen. Ik ga toch stiekem denken dat er iets aan mij mankeerd.."
"Echt onwijs bedankt dat jullie de tijd hebben genomen om mij te antwoorden!"