Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo ik ben daniel van beets ! ik heb een groot probleem kwa wiet gebruik en voor al het liegen erover ! daardoor ben mijn vriendin kwijt geraakt wat ik echt zeer klote vind maar ik hield echt van haar maar wiet had me echt in de macht, en als ze er dan wat over vroeg of wat dan oook, ontkende het altijd voordat ik er us rustig over na dacht, nu ben inmiddels 25 dagen gestopt dit echt een serieuze poging maja ik ben het belangrijkste in me leven kwijt en krijg haar niet uit men hoofd ook al wil zij dat wel graag maar kan me gevoel voor haar niet weg drukken zeg maar! ik had bijna 2 jaar met haar en ze denk dat alles een flop van mijn kant was,zo voelt het niet voor mij! maar nu dus uit, maar an daar niet mee leven ,moet toch proberen haar laten gaan uit men leven? of tijdelijk en zodat er helemaal af ben miss weer contact kan zoeken? wat is het beste weet wel dat wiet en liegen je leven verkloot ! liegen gaat me heel gemakkelijk af ! dat is echt klote! maar ik wil echt door zetten nu met stoppen! maar deze 3 weken voel me zo k u t nog maar klein uit gedrukt! wat moet ik doen wat kan ik doen?! tips adviezen zijn welkom! ps dit voor eerst dat zoiets doe benieuwd wat z'n forum me brengt"
"maar blow ondertussen wel vrolijk door (nouja vrolijk). Ik merk vooral dat ik steeds meer teleurgesteld raak in mezelf. Naast dat ik de afgelopen 5jaar als semi-zombie door het leven ben gegaan heb ik ook niet veel bereikt in die jaren. Ik word zelfs een beetje moe van mezelf nu ik dit zo type, ik heb dit verhaaltje al 100x aal mezelf verteld. Maar van je af schrijven helpt wel. dit gevoel herken ik ook, maar nu ben inmiddels wel echt gestopt maar daar voor stiekem door roken terwijl het eigenlijks niet meer zo lekker was als eerst ma de drang was er wel na en maar ontkennen! en in de tijd dat ik veel blowde heb ook niet veel bereikt! alleen in de tijd dat goed ging nog met men blow gedrag en met men vriendin rond mei juni juli blowde ik eigenlijks niet want heel vaak bij de vriendin maar soms keek uit dat alleen was en weer kon blowen, maar door men vriendin heb men rijbewijs gehaald en men koks diploma die heeft me gepushd dat men best moet doen! aldacht ze dat gestopt was maar rookte nog soms! en nu echt uit is besef ik pas wat kwijt ben! men liefde ben er verdrietig om! heel erg! wil haar trg maar zij mij niet wat kan doen! wou dat alles trg kon draaien maar helaas sorry dat veel door elkaar praat maja heb wel veel te vertellen opzich!"