Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi, je zou even langs de huisarts kunnen gaan voor alle zekerheid, maar ik denk dat je lichtjes 'geflipt' ben. zelf heb ik het ook wel eens, als ik een joint rook en ik denk dat ik het benauwd krijg oid dan 'voelt' dat ook echt aan.. heel gek eigenlijk. succes!"
"Ik zeg niet dat dat het is hoor ik zeg alleen dat het zou kunnen. Als je een joint rookt heb je de kans om te "flippen" en hartkloppingen is daar een verschijnsel van. Het is alleen wel raar dat je er nog steeds last van hebt. Ik zou dan toch even langs de huisarts gaan."
"ik ben ook wel benieuwd hoe het afgelopen is"