Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Puffwipe zei: haha keb nog geen favorietje.. maar tog wel een top 3 :$.. Iemand ervaring met paars hartje? Klik om te vergroten... Ik ga ze morgen proberen(wel de ronde met hartjes logo dat uitsteekt) tussen de 210 en 230 mg. Dus ben bnieuwd"
"d-j1988 zei: Puffwipe zei: haha keb nog geen favorietje.. maar tog wel een top 3 :$.. Iemand ervaring met paars hartje? Klik om te vergroten... Ik ga ze morgen proberen(wel de ronde met hartjes logo dat uitsteekt) tussen de 210 en 230 mg. Dus ben bnieuwd Klik om te vergroten... oke heb ze gehad... zker mijn nieuwe nummer in damn... lang dit gevoel niet meer zo gehad... Lkkr tintelen op het begin en in in klap aanslaan en alles was geweldig... Heel de nacht op moh gedaan met 1.5 pilletje terwijl ik normaal toch minimaal aan de 3 zit... dus aanrader.. *owja en katerloos...... met kaken gingen op masters redelijk te keer ma in de trein toen de laatste uit begon te werken meteen lkkr nuchter en nrgens last van"