Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik volg momenteel de minor verslavingskunde en samen met mijn groepsgenootjes willen wij een onderzoek doen naar hoe jongeren de hulpverlening binnen de verslavingszorg ervaren. Dit willen we ondere andere dus doen om naar de mening van jullie te kijken. Dus wat kan er beter of anders en waar heb je veel aan gehad? En misschien heb je zelf nog meer dingen om toe te voegen. Leef je uit!"
"Er komen in Nederland steeds meer behandelprogramma's voor jongeren. Echter blijft het probleem ontstaan dat deze doelgroep moeilijk te bereiken is. Waardoor het ook moeilijk is om de juiste zorg aan te bieden. Daarom is het belangrijk om de verwachtingen van de jongeren tav de verslavingszorg in kaart te brengen om zo de zorg hier op aan te sluiten. Dus mijn vraag: Wat verwachten jullie van de verslavingszorg? Wensen, behoeften etc."