Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vind t ook wel meevallen hoor combi met alcohol.jaah als je eerst flink gaat boozen en dan als toetje een dikke liniaa legt voel je hem wel duidelijk meer!Maar paar biertjes ervoor of tijdens vind ik uiterst prettig en haalt net ff de scherpe randjes eraf.Teveel nadenken bij gebruik van keta vind ik vet irritant en beetje booze gaa je er toch wat meer ontspannen in en kan je je meer laten gaan en genieten maar!"