Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het heeft geen nut om je vriend op die manier te "helpen". Hoe goed je het ook bedoelt, op deze manier "helpen" brengt (hoe dan ook) een berg narigheid met zich mee. Ik spreek uit eigen ervaring (heb mezelf drie keer vrijwillig op laten nemen in een ontwennings kliniek). Maar als je het echt wil vermengen dan gebeurt het vaak met manitol, de kracht van de coke word wel minder dus hij zal het echt wel merken. Beter is het om er over te praten en hem te laten inzien dat het van kwaad tot erger gaat (al zal hij dat ontkennen, simpelweg omdat hij het zelf niet in wil zien (omdat hij verslaafd is). Zolang hij zelf niet inziet dat hij verslaafd is en hulp nodig heeft, is het vechten tegen de bierkaai, dit zul je nooit winnen en zal je hoogst waarschijnlijk je relatie kosten. Een verslaafde moet zelf inzien dat hij geholpen moet worden en dan heeft hij een klein duwtje in de goede richting nodig. Voor Hulp in de goede richting raad ik de C.A. (cocainne anonymus) aan door C.A. in te toetsen op je browserbalk van de zoekmachine die je gebruikt word je wijzer. Veel succes"
"Als coke eenmaal uitgekookt is (in ammoniak) dan kook je dit nogmaals uit in gewoon water (kook je de laatst resten ammoniak eruit) wat je dan over houd is pure cocainne. Is daarna NIET meer te snuiven, je kan hierdoor inwendige bloedingen krijgen die je fataal kunnen worden. Erg ongezond en erg onverstandig"