Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo ik gebruik zelf vaak cocaine en ik heb er ook wel last van ik vind het gebruiken zeer leuk maar die nadelen zoals ademhaling en hartkloppingen heb ik ook voor dus denk ik dat dit wel normaal is men zegt wel eens dat dit gevaarlijk kan zijn en het is ook nadelig voor u longen zeker wnr u het rookt bij snuiven zijn er vaak minder problemen"