Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Deranged zei: martin van nu zei: Deranged zei: Ik vind speed ook niet verslavend. Klik om te vergroten... Vind je dat dat voor iedereen geld? Oftewel je kent niemand die verslaaft is en als iemand zegt dat ie het wel is, of is geweest, dan kan dat volgens jouw niet kloppen? Of vind je dat speed voor jouw niet verslavend is? (/kan zijn?) Klik om te vergroten... Het heeft geen echte verslavende capaciteiten. Het nestelt zich nooit echt in je geest, zoals bijvoorbeeld cocaine dat wel doet. Het is gewoon zaak van een beetje discipline. Speedmisbruik en speed ''verslaving'' is echt voor ultieme mietjes. Eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal als met wiet. Mensen die zich verslaafd achten aan dergelijke middelen hebben niet het recht om te leven. Klik om te vergroten... Verslaafd zijn aan speed is bijna helemaal geestelijk, je geest heeft de drang naar ... Nog niet ondervonden als je er zin in hebt en van de moment dat je weet of het vaststaat dat je binnen X - tijd , speed zal hebben en kunnen gebruiken... je onbewust al uit jezelf begint actiever en in 'betere' gemoedstoestand te geraken?"