Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen, ik ben nieuw op dit forum. Ik gebruik sinds een jaar geleden rilatine om te studeren, dit is door de dokter voorgeschreven. Ik me vroeger niet laten testen op AD(H)D maar heb wel enorm zware concentratie problemen. Ik gebruik enkel rilatine bij het studeren voor mijn examens, dit omdat ik hier niet achter sta en veel afval hierdoor. Ik ben een student die al vanalles van drugs gedaan heeft en al vanaf de eerste keren iets te doen een hoge tolerantie heeft. Idem met rilatine, ik neem de 10mg kortwerkende maar heb belange niet genoeg met 4 pilletjes per dag. Ik zou meer kunnen nemen maar dat is belasender voor mijn maag, ook kom ik dan niet toe per maand. Nu is mijn vraag of ik deze eventueel kan snuiven zodat ik 1tje harder voel. Het is namelijk niet de duurtijd dat het probleem is, maar eerder het effect ervan. Mvg Cleanose"