Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heel interessante docu!"
"Te veel blowen is voor niemand goed; rotzooi maak je er zelf van. Ik blijf het een fantastische plant vinden met ook medicinale eigenschappen, maar je moet er mee om kunnen gaan. Periodes waarin ik te veel rookte (overdag al meerdere joints) werd ik ook minder sociaal, dan zou ik geen praatje maken als ik naar de winkel ga bv. terwijl ik dat nuchter of met een klein roesje wel leuk vind. En vanaf dat punt vind ik het voor mij wel een probleem, als het te hard mijn denken gaat beïnvloeden. Daarom rook ik liever minder straffe soortjes. Het gemiddelde thc percentage is eigenlijk belachelijk hoog en iedereen reageert anders op wiet. Vind je wijn en koffie ook rotzooi? Als je dat de hele dag door gaat consumeren gaat je lichaam ook kapot. Ik dacht vroeger dat ik hartkloppingen kreeg van wiet, maar het lag eigenlijk aan mijn koffieverslaving. (dronk met periodes 10-15 kopjes, nu eindelijk geminderd tot 2 kopjes)"
"Hallo, je moet zelf uitmaken of je terug weed wilt roken of niet; ik wil je daar zeker niet tot aanzetten. Ik rook zelf dagelijks wiet en weet ook dat het beter geen dagelijkse gewoonte zou zijn. Belemmert het weed roken je in je dagelijkse leven? Laat je taken liggen enz.? Ik ken mensen die enkel maar liggen tv te kijken en niet meer buitenkomen omdat ze te stoned zijn, dan is het wel een probleem vind ik. Het is wel een goed idee om minstens een keer per jaar een tolerantie pauze te houden van enkele weken. Echter ben ik wel van mening dat elke dag alcohol schadelijker is, zeker als het Duvels zijn. Ik heb al genoeg alcoholiekers gezien; je wilt echt geen alcoholverslaving ontwikkelen! Maar als je dat interessanter vindt omdat het sociaal aanvaardbaar is..dan ben je een echte Belg! grts"
"CBD werkt antipsychotisch, indien je soms paranoia zou worden van de wiet, dan gaat de CBD dit tegengaan. Sommige coffeeshops verkopen al eens CBD wiet, maar 't is nog niet ruim te verkrijgen in NL. Je hebt cbd wiet met nog een gemiddeld thc percentage, dus je wordt er nog een beetje high / stoned van zonder dat je angstig kan worden ofzo. Maar er bestaan nu ook CBD soorten met helemaal geen thc in, misschien is dat wel iets voor jou, maar die ga je niet in de coffeeshops vinden vrees ik. Men heeft de laatste jaren de wietsoorten zo ontwikkelt dat ze zoveel mogelijk thc bevatten, maar men begint daar nu op terug te komen. In Amerika daarentegen verkopen ze in die dispensaries zowel thc knallers als cbd wiet maar daar heb jij dus niets aan. https://www.cnnbs.nl/cbd-only-wiet-binnenkort-ook-in-jouw-shop-cnnbs-proeft-voor/"
"Een van de redenen voor mij om ketamine te proberen, was de anti depressieve werking. Ik heb het nu 3x geprobeerd, de 1e keer heb ik nauwelijks wat gevoeld (krijg niet veel door mijn neus, altijd last van verstoppingen) 2e keer wel en 3e keer iets minder. Niet hoger dan 120 mg gedoseerd over de hele avond. 2e keer had ik rustgevende muziek opgezet met een trippy randje en wat visuals op de tv gezet, sfeerlichtje aan. Ik heb toen naar mijn gevoel alles wat meer kunnen relativeren en de visuals in combinatie met de trippy muziek zorgden voor een mooi geheel dat me even op reis nam. Ik leek op dat moment wel een positieve werking te hebben van de ketamine en kon alles even vergeten, maar enkele dagen later voelde ik me eigenlijk weer kut hoor. Bij het uitwerken en de dag nadien voelde ik me wel ff herboren. Heb wel gelezen dat je pas na meerdere malen echt effect hebt. Onlangs dus nog eens geprobeerd en toen had ik het weer minder gevoeld. Maar, sindsdien (ben er wel van overtuigd dat dit door de keta komt) heb ik bijna dagelijks dat ik een droom terugzie; dromen die ik jarenlang geleden heb gedroomd, maar even goed recentere. Dit gebeurt gewoon doorheen de dag, niet als ik aan het slapen ben. Het lijken meestal ook dromen te zijn waar niets speciaal in gebeurt, maar ik weet wel zeker dat ik ze al eens heb beleefd. Vind dit wel opmerkelijk. Ik onthoud mijn dromen zelden omdat ik dagelijks wiet rook en dit mijn slaap beïnvloedt. Hierdoor heb ik wel interesse gekregen in psychedelica; echter twijfel ik of mijn geest dit aankan. Denk dat ik misschien lichtjes psychose gevoelig ben. Te veel thc bv. kan mij angstig maken en in mijn tienerjaren heb ik een bad-trip op salvia gehad. (wat niet uitzonderlijk is natuurlijk) Sindsdien heb ik geen geen psychedelica aangeraakt behalve 2 cb."
"Stonologie zei: Je hoeft niet psychotisch te zijn om bad te gaan op Salvia of angstig te worden van wiet. Beide heb ik ook (altijd angstig op wiet), en psychedelica is een van de mooiste dingen in mijn leven. Keta voel ik altijd, vind het best een heftig middel (snuif altijd wel voldoende binnen denk ik). Klik om te vergroten... Binnenkort eens 2cb-fly proberen; nadien zie ik nog wel of ik door wil gaan naar truffels of lsd. Wat is je favoriete psychedelicum?"
"Iemand wel eens spacecake geprobeerd om de slaap te vatten? Van een stuk potente spacecake slaap ik als een blok en ben ik de volgende dag nog sloom dus denk dat volgende maal eens te proberen als ik speed heb gebruikt."
"Ik heb slechts 2x pep gebruikt maar heb ontdekt dat ik Acid (Core) dan echt geweldig vind, terwijl ik dit nuchter bijna nooit luister. Wanneer de pep begint uit te werken blijft het gedreun van dit urenlang op hoog volume te luisteren in m'n hoofd en krijg ik het op m'n zenuwen; dan schakel ik over naar rustige / loungy muziek om tot rust te komen. (lees: een uurtje of 6 in bed liggen en de oneffenheden van mijn plafond bestuderen)"
"Hi, ik zat al langer met het idee om eens speed te gebruiken maar omdat ik het niet kon regelen is het er nog niet van gekomen. Weldra komt er een feestje waar ik het nu eindelijk eens een kans zal geven. 4-FA was echt mijn drug of choice geworden. Zoals velen was ik overdonderd na de eerste keer xtc, maar helaas ben ik de 2e maal heel bad gegaan (oververhitting, heb hier ook een topic over voor de geïnteresseerden) waardoor ik overgestapt was op 4-FA. Ik vind het effect hiervan echt schitterend, heerlijke come-up, ik kan elke keer hetzelfde verwachten maar dan wanneer het begint uit te werken kan ik wel in een lichtelijke paranoia modus geraken. Ik denk dat dit vooral komt doordat ik obsessief over de risico's heb gelezen. (en misschien door de jointjes die ik er dan bij rook) Laatste maal zei ik dat ik het niet meer ging nemen omdat ik een week (zeer lichte) hoofdpijn had, maar enkele maanden later krijg ik er weer zin in. Die hoofdpijn heb ik me ook gewoon aangepraat denk ik. Verder eigenlijk echt alleen maar positieve effecten. Ook een groot pluspunt dat ik het hiervan niet te warm krijg, waar ik bij xtc weer heel veel last van heb. Vooral bij een indoor feest. Eerste malen veel last gehad van het wakker liggen en dan regelmatig wakker worden om te gaan plassen, maar laatste keren was dit opmerklijk minder. Bij 4-fa kan ik uren wakker liggen en me oncomfortabel voelen maar ik ben eigenlijk wel altijd fris de volgende ochtend en kan vanalles ondernemen terwijl ik bij mdma de laatste malen wel echt een dip had met zeer depressieve gevoelens. Ook lijk ik bij mdma echt geen positieve effecten meer te ervaren (enkel de eerste maal mogen meemaken) behalve dat ik er dan wel weer lekker op kan slapen. Ik heb al op zaterdag 4-fa genomen om maandag fris te kunnen gaan werken. Het komende feest zal ook op een zaterdag(nacht) zijn waar ik een bommetje van 100mg wil proberen met evt 50 mg redose. Het maakt me niet uit dat ik 's ochtends niet kan slapen maar zal ik zondagavond wel slaap kunnen vatten of probeer ik beter een dagje vrij te nemen maandag? Ik heb in geval van nood wel diazepam of zolpidem ter beschikking."
"Ik heb helaas ook blaasproblemen gekregen na ketamine gebruik. En ik heb het in totaal nog geen 10 keer gebruikt over 2 jaar tijd. Wel had ik al een overactieve blaas en was ik mij er niet van bewust dat ik al een blaas of prostaat ontsteking had toen ik de laatste keer ketamine heb gebruikt. Uitgebreide reactie van mijn klachten kan je terugvinden in dit topic waar ik ketamine lig te prijzen terwijl er ironisch genoeg toen ernstige klachten aan het ontwikkelen waren: https://drugsforum.nl/threads/wat-ketamine-voor-mij-heeft-betekend.70415/#post-1591852"