Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vraag me af hoe ik nou precies kan zien of de kwaliteit goed is, ik begrijp dat ik het eerst gewoon even moet roken. Maar ik heb nu wat in huis en is het nou zo dat als je bruin snel opdroogt na verhitting slecht is, en dat het eigenlijk plakkerig moet zijn, of andersom? Ook rolt het heel slecht, duurt lang voordat ie echt op gang komt. Heb nu een grammetje gerookt maar vind het echt waardeloos. Dat mannetje zegt natuurlijk altijd standaard dat ie van niemand klachten krijgt en dat ik de eerste ben maar dat heb ik vaker gehoord. Het is ook keihard dus moeilijk te scrummen..... Iemand die weet hoe je de kwaliteit kan bepalen zonder dat je het eerst oprookt, en waar moet je dan op letten? Alvast bedankt! Chicarella"
"Thanx voor de duidelijke response! Ik heb idd geen tijd om het te laten testen en volgens kennissen van mij is deze toch echt de beste kwaliteit in de omgeving van Haarlem. Ik had die dag wel al (verplicht) methadon moeten innemen dus misschien is de werking dan toch wat minder. En gewenning speelt ook een grote rol, alleen doe ik het dus niet zo heel vaak, alleen in periodes en dan stop ik weer voor een paar maanden. Maar dat het niet goed rolt is dus geen slecht teken en daar ben ik dan weer blij mee! Woensdag ga ik de detox weer in en weer helemaal van de methadon af en terug op de suboxone, alleen wel een hogere dosis want ik gebruikte er gewoon overheen. Ik woon alleen in een buurt waar ontzettend veel mensen gebruiken en verkopen, dus als je een keer een bad day heb dan is een terugval heel wat sneller en makkelijker, hopelijk kan ik snel weg uit deze buurt! Nogmaals bedankt voor je uitgebreide antwoord!"