Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"beste allemaal, ik heb nog nooit n pammetje gebruikt maar kamp met angstgevoellens op bepaalde momenten. nu heb ik oxazepam gekocht om die momenten te vermijden en me dus rustiger te voelen. nu misschien een hele simpele vraag hoor, maar werkt dit ook als je het af en toe gebruikt? of is het alleen werkzaam als je het dagelijks gebruikt?"
"Dank jullie voor de reacties! In principe ben ik sociaal heel vaardig, maar alleen als het bekend terrein is. Met nieuwe mensen wordt het al wat lastiger, als ze met 1 of 2 zijn gaat het nog, maar als het er veel tegelijk zijn.... pffff.... drama .... Nou weet ik wel van mensen in mijn omgeving dat je zo lekker rustig van wordt van oxezapam, lorazepam ect ect. Heb ook van mn moeder wel eens een pilletje gekregen, heel lang geleden, dacht bromazepam, omdat ik een moeilijk gesprek had middag en daar goed zenuwachtig voor was. Bromazepam kon ik nergens krijgen. Nu ben ik in een nieuwe stad gaan wonen en zie heel erg op tegen de situaties waarbij ik een hoop nieuwe mensen moet gaan ontmoeten, zoals bijv een verjaardag. Het gaat mij er dus om dat ik niet zo zenuwachtig ben bij dat soort dingen. En niet zo raar over kom, en nee dat zit niet tussen mn oren. Dus heb ik oxazepam gekocht.... helaas niet ontvangen, dus al met al ben ik nog steeds niet wijzer en probeer ik deze situaties maar te vermijden. Naar de huisarts, sja... maybe, ik weet het niet, al die keren dat ik er toe nu geweest ben heb ik er nog helemaal niets aangehad, heb echt het gevoel dat hij zo snel mogelijk van me af moet. Vorige keer ging ik voor maagklachten, heb last van een kloppende maag, en zijn reacties was dat iedereen dat heeft... en voor je het weet ben je weer uit zn kamer gelult."
"Maar welke kan je nu het beste gebruiken om minder nerveus te zijn? maar nog wel aanwezig te zijn uiteraard?? lorazepam? bromazepam? andere suggesties..?? thanks"
"danke schon! en welke om lekker te kunnen slapen na een nachtje feesten met sossa? alvast bedankt! gr"