Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"probeer t uit... in veilige omgeving en met jou bijv erbij die weet dat je vriend epilepsie heeft als t misgaat metéén 112 bellen ofcourse maar als hij al 12 jaar aanvalsvrij is en zn medicijnen netjes slikt zzou t wel goed moeten gaan... Ik heb zelf ook epilepsie met van die grote (tonisch-clonische) aanvallen, maar met m'n medicijnen (depakine chrono500 btw) ben ik gewoon aanvalsvrij al een paar jaar... (zonder medicijnen niet dus dan zou ik ook geen drugs doen mja) ik gebruik gewoon paddo's, pep, sos en ook schijven dus ze zeggen dat dat dingen zijn die je juist met epilepsie niet moet doen maar ik wou t toch wel graag proberen... eerst gewoon halve schijf en dat ging goed dus prima... voor pep en sos enz geldt t zelfde; eerst een beetje en als dat geen problemen oplevert... nja prima. Je moet wel even opletten want je lever kan maar 1 ding tegelijk afbreken dus hoe meer stoffen, hoe langer ze in je bloed blijven zitten, vooral als je ook nog medicijnen slikt dus... t bijft natuurlijk een extra risico maar epilepsie betekend heus niet dat je bij een druppel alcohol of een pilletje meteen om zal vallen... kijk als je sowieso geregeld aanvallen hebt zou ik t er niet op wagen maar als je al een paar jaar aanvalsvrij bent is de situatie toch wel heel anders... gewoon een beetje extra opletten en voorzichtig zijn. en stel hij krijgt de aanval, bel je voor de zekerheid gewoon meteen 112... ook klaar, de meeste mensen gaan niet dood aan een epileptische aanval hoor, zelfs niet aan tonisch-clonische, ziet er alleen nogal eng uit .... ik heb zelf wel soms de dag erna last van migarine trouwens maar dat komt ook door t aanspannen van mn kaken en spieren in mn nek enz"
"LekkerDing zei: Thnx Candyflossdoll, ik ga natuurlijk niemand aanraden om ook maar iets te gaan gebruiken en zeker niet iemand die ook maar ergens last van heeft. Men moet dat wel zelf gaan bepalen of iets kan of niet. Klik om te vergroten... nee precies, dat heb ik ook. maarja als iemand iets echt wil proberen dan doe je dat toch wel. kijk ik ben absoluut niet dom ofzo en natuurlijk is het niet verstandig maar dat is drugsgebruik sowieso niet echt, ik heb zelf gewoon heeeel veel artikels erover gelezen en ervaringen gevraagt en uiteindelijk voor mezelf besloten dat ik het toch wel wou proberen en het ook wel aandurfde. en de mensen om me heen hadden ook zoiets van jah, als zij dat wil dan doet ze dat toch wel.. en ze wisten dat ze gewoon even extra op moesten letten"