Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"halloo ik heb een tijdje geleden 3mmc met vrienden gebruikt in een thuissetting en toen merkten we alledrie dat we licht begonnen te trippen. we hadden 4 (vrij grote) lijntjes genomen, we begonnen s'avonds en gingen tot de ochtend door. Dit is niet de eerste keer dat we zo'n hoeveelheid hadden genomen en ook niet de eerste keer dat we de hele nacht door gingen. De vorige keren hadden we nooit hallucinaties oid, dus aan het slaaptekort kan het niet liggen denk ik. We merkten de volgende dingen: 3D bloemen kwamen uit de muur van de badkamer, de hoofden van mijn vrienden werden groen en veranderden de hele tijd van vorm naar een soort schedels, ons haar werd paars (was heel grappig), en een beeldje van een vis veranderde de hele tijd naar andere vormen. Ook zagen we een beetje visuals op de muur en wat kleurtjes. We waren ons er niet van bewust dat we een beetje aan het trippen waren en we waren er ook volledig van overtuigd dat ons haar echt paars was geworden. twas dan ook heel grappig om de volgende dag videos terug te kijken van ons 'paarse' haar wat natuurlijk gwn bruin was hahhah anyway het was een heel leuke ervaring al met al en de lichte hallucinaties vonden wij helemaal niet erg, eerder best grappig. Maar ik vraag me nu wel af hoe dit kan, aangezien het van 3mmc niet de bedoeling is dat je gaat trippen. Zou er iets anders in hebben gezeten? of mss versneden? heeft iemand een soortgelijke ervaring of een idee hoe dit zou zijn gekomen? veel vragen haha maar ik hoor het graag!"
"Geneesmiddel zei: Wat jij beschrijft lijkt wel alsof je psychedelica hebt binnen gekregen. Heb je nog van dat spul? Zo ja, laat het testen. Klik om te vergroten... nee ik heb alles al op helaas ahah, wat denk jij dat het geweest zou zijn? want verder hebben we wel hele goede normale 3mmc high gehad."
"halloo, ik ga binnekort ook 2cb doen, maar mijn vrienden willen niet trippen helaas. zij zijn meer van de uppers enz. Ik heb nog geen ervaring met psychedelica of trippen maar ik vroeg me af of het een goed idee is om voor de 1e keer 2cb in mn eentje te doen? of ga je dan snel bad? ik wil er natuurlijk wel het optimale uithalen haha wat adviseren jullie?"
"Geneesmiddel zei: Ik denk dat dat wel kan, mits je je goed voorbereid. Lage dosis, geen verplichtingen, niet gestoord worden, zorgen dat je het niet snel koud of warm kan krijgen etc. Misschien kan je een vriend vragen of die klaar staat om even te videobellen als je daar behoefte aan hebt. Op lage dosis raak je niet zo snel de weg kwijt en wordt je ook niet zo snel angstig. Het kan altijd gebeuren natuurlijk, maar ik heb het niet sneller als ik alleen ben. Klik om te vergroten... oh top dankje! ik ga het eens uitproberen binnenkort, ik laat wel weten hoe het is gegaan is 2cb trouwens nog leuk om te combineren met xtc?"
"Geneesmiddel zei: Ja laat maar weten! 2C-B is zeker goed te combineren met MDMA, maar dat kun je beter proberen als je al tientallen ervaringen met meerdere tripmiddelen hebt. Eerst naar hogere doseringen werken en dan pas combineren zou ik zeggen Klik om te vergroten... ooh oke goed om te weten!"
"download amigos ! dan vind je meer mensen in de buurt denk k ik woon namelijk aan de andere kant van het land, maar had me leuk geleken hoor"