Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heerlijk is dat ja vooral met battlefield 3 en borderlands 2 gedaan"
"oranje apenkop ik heb een week terug een oranje apekop gehad nu kreeg ik daar door ineens kramp in me maag en hoofdpijn van nu heeft een maat er 1 laten testen blijken ze vergitigt te zijn ik heb ze uit leeuwarden en er zijn meer mensen die dit gehad hebben daarom waarschuw ik de mensen hier die een leuke tijd willen haal deze dus niet!"
"SchilDpadDo zei: Jari.Marlboro Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... hahaha die is leuk"