Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarschuwing: opnieuw PMMA in XTC-pillen

Waarschuwing: opnieuw PMMA in XTC-pillen

3 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
Drugs InfolijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Op dit moment is een roze pil met een vraagteken (in spiegelbeeld) als logo op de markt. Deze pil bevat de levensgevaarlijke stof PMMA. Het verschil tussen MDMA en PMMA is dat de effecten van PMMA veel later optreden, waardoor de gebruiker te maken denkt te hebben met een "lage dosis" MDMA en geneigd is om 'bij te slikken'. Uren nadat een dosis PMMA is ingenomen kunnen dan ineens ernstige fysieke effecten optreden, zoals verhoogde hartslag en extreem verhoogde lichaamstemperatuur. Het slikken van PMMA heeft wereldwijd al voor tientallen dodelijke slachtoffers gezord door oververhitting, hart-, lever- en nierfalen.

Ben je in bezit van een roze pil met een spiegelbeeld vraagteken logo, kom dan langs bij een van de testservices, klik hier voor adressen). SLIK DEZE PIL NIET!

Lees hier meer "Kun je overlijden door XTC? Kan ik bijvoorbeeld oververhitting herkennen?"

Lees hier meer "Wat is PMMA en waarom is het gevaarlijk?"

Bron: Trimbos.nl
l
lucifallLid
01-01-2024, 00:00
#2
Roze XTC pil met omgekeerd vraagteken kan dodelijk zijn

Gisteren heb ik een artikel geplaatst over de roze XTC pil met omgekeerd vraagteken. Zojuist ontving ik het bericht dat ook blauwe met een vraagteken niet het gewenste effect hebben.

http://plazilla.com/levensgevaarlijke-xtc-in-omloop-roze-met-omgekeerd-vraagteken-is-fout
b
brrrrrLid
01-01-2024, 00:00
#3
oranje apenkop

ik heb een week terug een oranje apekop gehad nu kreeg ik daar door ineens kramp in me maag en hoofdpijn :( van nu heeft een maat er 1 laten testen blijken ze vergitigt te zijn :angry: ik heb ze uit leeuwarden en er zijn meer mensen die dit gehad hebben daarom waarschuw ik de mensen hier die een leuke tijd willen haal deze dus niet!
O
OmnomnomLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb ook gehoord dat er pillen met doodshoofden i/d omloop zijn die ook niet goed zijn! In Amsterdam en omstreken, een gewaarschuwd mens telt voor 2 :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."