Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste Mandy Ik hoop dat je intussen al terug bij je man bent. En dat je hem niet hebt verlaten over het feit dat hij graag cannabis rookt. Het is tenslotte maar een plant... Ik heb het zelf ook jaren dagelijks gerookt. Het eerste wat ik deed toen ik opstond was er eentje aansteken. Ondertussen rook ik het al enkele jaren niet meer. Het was voor mij eigenlijk geen probleem om ermee te stoppen. Ik had er gewoon geen zin meer in. Ik had vroeger wel een vriendin die het me wou verbieden. Ik deed het dan meestal stiekem. Niet omdat ik verslaafd was, maar omdat ik het leuk vond. Misschien moet je je vriend gewoon aanvaarden zoal hij is? Toch beter dat hij eentje rook dan dat hij gaat gokken he. Je kan tenslotte perfect functioneren he. Ken veel mensen die het doen en die zijn perfect normaal. Hebben een eigen huisje, eigen zaak, en allemaal een pak meer geld dan mij haha. Dus ja..."
"Ben je achter een vpn server niet anoniem?"
"Ja Sos is hier hier ook een gebruikelijk naam."