Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja ook ik zit helemaal niet in het wereldje, heb 1 keer gebruikt nu (zie eerste post) maar had daarvoor zelfs nog nooit een pil in het echt gezien!! hoop snel weer iets tegen te komen!"
"hallo na een tijdje niets meer voorhanden te hebben gehad, kwam ik afgelopen zaterdag iemand tegen die me van een speaker kon voorzien, hier een report: een gezellig stap avondje begon in een lokale discotheek, hier trof ik toevallig iemand die ik al eens eerder op een feestje gesproken had, hij had nog een witte speaker over, en ik besloot een halfje te nemen. 01:00: halve witte speaker ingenomen 01:30: tintelend gevoel in mijn benen, de lichten komen een beetje op me af, en ik voel me al langzaam happy... 02:00: dansen als een gek, en veel behoefte aan contact... het voelt lekker en ik geniet volop! 004:30: ik voel dat ik over mijn piek heen ben, wil eigenlijk een halve bij nemen, maar de persoon van de speakers was niet meer te vinden. 05:00: de discotheek gaat dicht, ik heb af en toe nog het gevoel te willen dansen... voel nog vleugjes van geluk besluit toch naar huis te gaan. 06:00: ik val in slaap, wordt om het anderhalf uur wakker om naar de wc te gaan.... ik zweet echt als een gek... het bed is gewoon doorweekt... en voel me onrustig the day after: euforisch gevoel, zin in contact, bleef de hele dag praterig! nou, het zal wel weer een hele poos duren voordat ik weer iemand tegen kom met een pilletje, dus voor nu ben ik happy met deze geslaagde ervaring!! groetjes!!"
"hallo allemaal, ik ben nieuw hier en wilde mijn eerste xtc ervaring met jullie delen. heb vorige week voor de eerste keer een xtc-pil gekocht in een discotheek (slecht ik weet het, maar toch gedaan). na ongeveer een uurtje begon hij te werken en het was een heerlijk gevoel, ik had nog nooit zoveel liefde gevoeld. ik ken verder geen mensen die xtc aanbieden, dus het zal ook nog wel even duren voor ik dit weer zal ervaren, maar het was super! greets, brass-050"