Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik heb telkens ik wat XTC of pure mdma neem erg veel last van ontregelde darmen (zo voelt het). Tijdens de trip moet ik altijd vrij snel nadat iets inslaat al naar het toilet. Het voelt zeg maar alsof alles wat op dat moment in mijn lichaam zit er eerst uit moet. Dit hoor ik bij meer mensen terugkomen. Mijn grootste probleem is echter als ik zaterdagnacht heb gebruikt, dat ik maandagochtend als ik wakker word een heel verstopt lichaam heb. Het voelt alsof mijn eten van de vorige avond nog tot helemaal bovenin mijn keel zit, het zakt niet naar beneden, maar ik hoef niet te braken ofzo. Veel drinken of bewegen helpt ook niet echt en het is meestal op dinsdag weer weg. Zijn er meer mensen die hier last van hebben of die er een oplossing voor zouden kunnen geven? Alvast bedankt!"